;
coinex

اولین شماره ماهنامه دامیننس منتشر شد!

ماهنامه دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه، منتشر شد.

کریپتوکارنسی، یکی از پدیده‌های نوظهور، جذاب و جالب در عصر فناوری است که با توجه به پیشرفت‌ها و تغییرات اقتصادی و اجتماعی، روزبه‌روز هم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در چند سال اخیر صعود چشمگیر قیمت‌ها در نتیجه پاندمی کرونا، نوسانات شدید قیمتی شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین و اتریوم و بحران‌هایی مانند فروپاشی لونا و صرافی FTX، همگی اتفاقاتی هستند که در پررنگ‌تر کردن رمزارزها و فناوری‌های پیرامون آن‌ها، در زندگی روزمره ما نقش داشتند.

حال که این بازار به ثباتی نسبی رسیده و قیمت ارزهای دیجیتال هم تا حدودی پایدار شده‌اند، فرصت آن فراهم شده تا اتفاقات پیرامون این دارایی‌های دیجیتال را با دید بازتری مرور کرده، مزایا و چالش‌ها یا نقاط ضعف و قوت بازار و عوامل موثر یا مخرب در سودآوری از آن را بشناسیم و خود را برای چرخه صعودی بعدی بازار کریپتوکارنسی آماده کنیم.

ماهنامه دامیننس، فرصتی برای آشنایی با مهم‌ترین اخبار و مفاهیم بازار کریپتوکارنسی

با‌این‌حال، بسیاری از ما، فرصت لازم برای بررسی و چک کردن مداوم رویدادهای بازار و اخبار ارزهای دیجیتال را نداریم، آن هم در شرایطی که روز‌به‌روز و با سرعت بالا، بر تعداد پروژه‌های مختلف در صرافی‌ها و پلتفرم‌ها اضافه می‌شود و تحلیل و ارزیابی هرکدام، به اطلاعاتی حداقلی در این زمینه نیاز دارد. در همین راستا و به منظور بالا بردن سطح دانش فعالین بازار رمزارزها، بیت پین، ماهنامه‌ای تخصصی به نام دامیننس را در آکادمی خود منتشر کرده که با هدف آگاهی‌بخشی و آموزش در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی جذاب و کاربردی را برای علاقه‌مندان به دنیای کرپتوکارنسی فراهم می‌کند.

اولین شماره ماهنامه دامیننس منتشر شد!

شما در هر شماره از ماهنامه دامیننس، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده خواهید کرد، با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پر سروصدای بازار در یک ماه گذشته آشنا خواهید شد، نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی را درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت و برای مرور قوانین ارزهای دیجیتال در ایران و برخی سازوکارهای در این حوزه، شرح مصاحبه‌هایی با کارشناسان و فعالین در حوزه کریپتوکانسی را خواهید خواند.

ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب را برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند و در قالب فایل PDF هم قابل‌دانلود است.

از شما دعوت می‌کنیم تا اولین شماره ماهنامه دامیننس را بخوانید و نظرات و پیشنهادات خودتان را نیز در جهت بهبود کیفیت محتوای ماهنامه، برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر