;
coinex

منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران ؛ شیشلیک و کنتاکی برای آقازاده‌ها!

در راستای جنجال‌هایی که پیرامون انتشار تصویری در فضای مجازی از منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران شکل گرفت، شاهد واکنش وزیر آموزش و پرورش بودیم.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، طی چند روز اخیر عکسی در فضای مجازی منتشر شده، که بیانگر جزئیاتی از منوی غذای یک مدرسه غیرانتفاعی است. نکته‌ای که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته قیمت‌ها و نوع این غذاها بوده که واکنش بسیاری را همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:‌ زمانبندی قطع اینترنت در کشور توسط شرکت زیرساخت اعلام شد [+جدول]

تصویر منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران

بسیاری از این تصویر تحت عنوان منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران یاد می‌کنند، منویی که به‌نظر صرفاً برای برخی مدارس خاص ارائه شده و دست بسیاری از دانش‌آموزان از آن کوتاه است.

هم‌اکنون انتشار این تصویر با پرسشی در رابطه با عدالت آموزش همراه شده، سوالی که «رضا مراد صحرایی»، وزیر آموزش و پرورش در واکنش به آن بیان داشته است: «موضوع عدالت آموزشی را با این حاشیه‌ها ترکیب نکنید.»

منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران

در فیلمی که از این اظهارات منتشر شده، وزیر آموزش و پرورش عنوان می‌کند: «بالاخره مدرسه‌ای این کار را انجام داده و ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد، ما روی منوی غذایی مدارس غیردولتی نظارتی نمی‌کنیم.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «ما هیچ حرکتی که بوی اشرافیت بدهد را تایید و استقبال نمی‌کنیم، اما خانواده‌ها باید کمک کنند که این اتفاق نیفتد. خانواده‌ها از این وضعیت نباید استقبال کنند، ما هم بر کیفیت آموزش باید نظارت کنیم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر منوی غذا لاکچری یک مدرسه در تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر