;
coinex

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 برای عموم کاربران منتشر شد

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 برای همه کاربران منتشر شد. مایکروسافت به وعده خود عمل کرد و بهترین سیستم‌عامل دسکتاپ دنیا را با ویژگی‌های هیجان‌انگیز برای همه کاربران به‌روزرسانی کرد.

مایکروسافت طبق وعده خود، آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 را برای همه کاربران منتشر کرد. غول نرم‌افزاری جهان پیش‌تر نسخه بتا این سیستم‌عامل را در دسترس کاربران اینسایدر قرار داد تا برخی مشکلات آن برطرف شوند. حال پس از چند هفته ویندوز 11 به نسخه جدید به‌روزرسانی شده است تا کاربران مشتاق بهترین سیستم‌عامل دنیا آن را دانلود و از ویژگی‌های جذاب آن مانند دستیار هوش مصنوعی Copilot، ویژگی‌های جدید تصاویرسازی در هوش مصنوعی بینگ، طراحی کاملاً جدید مطابق تکنولوژی روز در اپلیکیشن Paint ویندوز و چند ویژگی ریز و درشت دیگر بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار دستیار هوش مصنوعی کوپایلوت برای ویندوز 11 اعلام شد

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

مایکروسافت از مدتی پیش با عرضه نسخه‌های بتا، کار روی آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 را شروع کرد و حالا پس از سپری شدن زمان آزمون و بررسی لازم، این پچ بزرگ ویندوز 11 به صورت رسمی برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

البته همانطور که انتظار می‌رود مایکروسافت این نوع به‌روزرسانی‌ها را به عنوان یک نوع اقدام احتیاطی ایمنی به صورت نوبتی و منطقه به منطقه در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در حال حاضر گزارش‌های مختلفی از کاربران برای دریافت این آپدیت منتشر شده ولی برای اطمینان از نصب این آپدیت می‌توانید به بخش Updates در بخش Settings ویندوز 11 مراجعه نموده و نسبت به بررسی دستی آپدیت‌ها اقدام کنید.

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

نکته دیگر آن است که اگر گزینه Get the latest updates as soon as they’re available را در همین بخش فعال کرده باشید بدون شک تا به حال ویندوز 11 به صورت خودکار نسبت به دانلود این بروزرسانی برای سیستم شما اقدام نموده است. این آپدیت که مایکروسافت آن را پچ آپدیت ماه سپتامبر 2023 نامیده با شماره ساخت KB5030310 در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای ویژگی‌های متعددی است.

ویژگی‌های آپدیت Moment 4 ویندوز 11

علاوه بر به‌روزرسانی Moment 4، مایکروسافت بیش از 200 تغییر و همچنین بهبودهایی را در ویندوز 11 از طریق به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه ماه سپتامبر عرضه کرد که در زمینه‌های مختلف از جمله بهبود تجربه کاربری، ارتقای عملکرد، امنیت و موارد دیگر است که در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

بر اساس ادعای neowin یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌دهد دستیار هوشمند Copilot است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از فعالیت‌ها و کارهای روزمره کاربران را سرعت ببخشد.

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

همچنین امکان ایجاد خودکار پیام‌های متنی، مسیریابی خودکار به مقصدهای مختلف، ایجاد لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه در Spotify، امکان خرید آیتم‌های مختلف موجود در یک تصویر، حذف پس زمینه تصاویر و دسترسی به موتور قدرتمند تولید عکس Bing Image Creator بخشی از قابلیت‌ها و توانایی‌های این دستیار هوشمند است.

چت بات هوش مصنوعی Bing Chat نیز یکی دیگر از قابلیت‌های ویندوز 11 است که ظاهراً قرار است از طریق Sidebar در دسترس کاربران قرار بگیرد.

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

علاوه بر این پشتیبانی پیش‌فرض از فایل‌های فشرده RAR و 7-zip هم بخش دیگری از قابلیت‌های جدید این بروزرسانی است. برنامه File Explorer نیز اکنون با طراحی کاملاً جدیدی همراه شده تا بازدهی بیشتری داشته باشد و امکان پیش نمایش بزرگتر تصاویر را فراهم کند.

برنامه Paint نیز با طراحی تازه‌ای همراه شده و در کنار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی امکان حذف بکگراند تصاویر را دارد. همچنین انتظار می‌رود در آینده همچون فوتوشاپ امکان انتخاب لایه‌های مختلف نیز در این برنامه ممکن شود.

آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 بالاخره منتشر شد

سیستم کنترل نورپردازی RGB یا Dynamic Lighting در کنار برنامه Volume Mixer تازه و برنامه Photos با موتور هوش مصنوعی جدید و امکان ویرایش سریع تصاویر، ذخیره‌سازی خودکار فعالیت‌ها در برنامه جدید Notepad و قابلیت Windows Backup تازه با امکان پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها و تنظیمات مختلف از دیگر ویژگی‌های مهم ویندوز 11 در این نسخه جدید به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت بزرگ Moment 4 ویندوز 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر