;
coinex

قابلیت ترجمه هوشمند پادکست به زبان‌های دیگر در اسپاتیفای فعال می‌شود

شرکت اسپاتیفای به‌منظور جذب کاربران جدید و تقویت درآمد، قصد به‌کارگیری تکنولوژی ترجمه هوشمند پادکست به زبان‌های دیگر توسط هوش مصنوعی را دارد.

شرکت اسپاتیفای تکنولوژی، در جدیدترین اقدام خود در راستای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد به دلیل محبوبیت جهانی این تکنولوژی، قصد استفاده از آن در ترجمه هوشمند پادکست را دارد. این شرکت جهت ارائه این ویژگی، با پادکسترهای معروفی همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی تعاملی مدل‌های فعلی هوش مصنوعی را شکست می‌دهد

استفاده از هوش مصنوعی برای ترجمه هوشمند پادکست

براساس اعلام اسپاتیفای مدل‌های ترجمه شده که از فناوری تولید صوتی شرکت OpenAI بهره‌برداری شده، از سبک گوینده اصلی تقلید خواهند کرد و طبیعی‌تر از دوبله رایج هستند.

ترجمه صوتی در زبان‌هایی شامل اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی برای تعداد منتخبی از اپیزودها و اپیزودهایی که در آینده انتشار پیدا می‌کنند، موجود خواهد بود.

ترجمه هوشمند پادکست

اسپاتیفای طی چند سال اخیر، روی کسب و کار پادکست سرمایه‌گذاری فراوانی صورت داده و حتی خوش‌بین است که با سطح بالای تعامل در پادکست، تبلیغات کنندگان بیشتری را جذب کند. بااین‌حال این موضوع منجر شده که رشد هزینه‌های عملیاتی اسپاتیفای، دو برابر رشد درآمد در سال پیش شود. افزون‌براین، کسب و کارها به علت افزایش نرخ‌های بهره و تورم بالا، اقدام به تعدیل هزینه‌های خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص فعالسازی قابلیت ترجمه هوشمند پادکست در اسپاتیفای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر