coinex
راهنمای خرید تکراتو

نارضایتی شدید مشتریان از تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7 ؛ S7 هم به سرنوشت S5 دچار می‌شود؟

ظاهراً بحث تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7 و S5 طی ماه‌های اخیر باعث اعتراض مشتریان این خودروساز شده که باتوجه به تاخیر طولانی بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد.

ایران خودرو طی چندماه گذشته، محصولات خود را با تاخیرهای بسیار زیادی به مشتریان عرضه کرده است. در زمینه تاخیر در تحویل محصولات می‌توان به رانا پلاس، پژو پارس، تارا، سورن پلاس و حتی پژو 207 اشاره داشت.

با این وجود تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7 و هایما S5 بسیار طولانی‌تر شده است. این دو خودرو در دسته محصولات مونتاژی ایران خودرو قرار دارند که حجم داخلی سازی کمتری نسبت به سایر محصولات این شرکت دارند. لذا بروز تاخیر در تحویل آن‌ها کمی دور از تصور است.

بیشتر بخوانید: ایرانخودرو ساعتی 3 میلیارد تومان ضرر می‌کند [+ویدیو]

تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7 و S5

تاخیر قابل‌توجه ایران خودرو در تحویل هایما S7 و هایما S5 باعث شده تا خریداران این خودروها، یک پویش اجتماعی ایجاد کنند. این پویش تحت عنوان «علت تاخیر در تحویل هایما S7 و S5 به متقاضیان چیست» بوده و از سوی افرادی شکل گرفته که این خودروها را خریداری کرده‌اند. متقاضیان خرید هایما S7 و هایما S5 با وجود تکمیل وجه خودرو به‌صورت کامل، حدود دو ماه است که خودروهای ثبت نامی آن‌ها به دستشان نرسیده است.

تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7

ایران خودرو طی ماه‌های اخیر، شرایط تبدیل هایما S7 به هایما S8 را برای متقاضیان اعلام کرده است. همچنین تصاویری از هایما S5 با جلوپنجره جدید در رسانه‌ها دیده شده است. لذا احتمال کمبود قطعات برای مونتاژ این دو خودرو چندان دور از انتظار نیست.

باید به این نکته توجه داشت که تولید هایما S7 و هایما S5 در سرزمین اصلی از مدت‌ها پیش با توقف روبرو شده است و این خودروها صرفاً در ایران خودرو مونتاژ خواهند شد. لذا باید توقع داشت که دیگر قطعات این خودروها به ویژه در بخش ظاهری، از سوی هایما و تامین‌کنندگان آن به تولید نرسد.

هایما S7 در نیمه دوم دهه 1390 با جک S5 و چری تیگو 5 به رقابت پرداخته است. از بین این سه خودرو درحال‌حاضر تنها تولید تیگو 5 به صورت کامل اتمام یافته و جک S5 هم در قالب نسخه فیس‌لیفت کماکان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تاخیر ایرانخودرو در تحویل هایما S7 و S5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متاسفانه بیش از ۴۰روز از زمان تحویل خودرو هایماs7 که قراربود در تاریخ ۲۴ابانماه میگذرد. امان از دست ایرانخودرو

    پاسخ