;
coinex

عملکرد شگفت‌انگیز دوربین میت 60 در عکاسی از ماه [+مقایسه با آیفون 15 پرو مکس]

لنزهای تله فوتو گوشی‌های هوشمند طی چند سال اخیر پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته‌اند و یک مثال خوب در این مورد عملکرد میت 60 در عکاسی از ماه است.

در جشن پاییز و در کشور چین رویداد «ابر ماه» قابل مشاهده بود. در جریان این رویداد نادر آسمانی شرایط مناسبی جهت به تماشای ماه نشستن در مناطق گوناگون چین اعم از شمال غربی، شمال چین، جیانگ نان و چین جنوبی ایجاد شد. لذا بسیاری از مردم این کشور از چنین فرصتی برای عکس‌برداری شگفت‌انگیز از ماه بهره بردند.

در همین راستا کاربران به طور وسیعی عملکرد دوربین گوشی هواوی میت 60 در عکاسی از ماه را به اشتراک گذاشتند. به همین جهت تعدادی از وبلاگ نویسان به توانایی این گوشی هوشمند برای تنظیم نور ماه و حفظ وضوح در پس زمینه اذعان داشتند و الگوریتم هواوی را در این دستاورد بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: امتیاز دوربین آیفون 15 پرو مکس توسط دگزومارک منتشر شد؛ عالی اما نه به اندازه کافی!

عملکرد گوشی هواوی میت 60 در عکاسی از ماه

سال پیش هواوی حق امتیازی را به‌منظور به‌کارگیری روش تخصصی برای عکاسی از ماه کسب کرد. این روش ثبت شده، به دستگاه این توانایی را می‌دهد تا ماه را به‌طور مستقل شناسایی کرده، فوکوس را برای یک طرح کلی واضح بهینه سازد، و چندین فریم را با تنظیمات نوردهی متمایز ثبت کند. نتیجه این فرایند، عکس‌های شگفت‌انگیزی است که در آن ماه کاملاً به‌وضوح مشخص بوده و پس زمینه هم روشن و شفاف است.

بنابر ادعای هواوی این ویژگی تجربه عکاسی را برای تمامی کاربران ارتقاء می‌بخشد؛ و این امکان را برای افراد غیر حرفه‌ای نیز ایجاد می‌کند تا با استفاده از حالت های استاندارد عکاسی، تصاویر جذابی از ماه به‌ثبت برساند.

میت 60 در عکاسی از ماه

یک وبلاگ نویس با نام «Pishumadia» مقایسه‌ای میان عملکرد میت 60 در عکاسی از ماه و آیفون 15 پرو مکس داشته است. براساس نمونه تصاویر منتشر شده، به‌نظر جزئیات و وضوح در نماینده هواوی بهتر از نماینده اپل بوده است.

میت 60 در عکاسی از ماه

با وجود اینکه سری Mate 60 به علت قابلیت‌های عکاسی از ماه مورد تحسین قرار گرفته، بااین‌حال ذکر این نکته پراهمیت است که به خاطر داشته باشید این نتایج از تصاویر به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربران و نظرات وبلاگ‌نویسان استخراج شده و احتمالاً تحت تأثیر سلیقه شخصی و تجربیات فردی قرار گرفته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عملکرد گوشی هواوی میت 60 در عکاسی از ماه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر