;
coinex

بروزرسانی پیکسل بادز پرو با قابلیت‌های جدید توسط گوگل منتشر شد

در جریان رویداد Made By Google 2023 در کنار معرفی پرچم‌دار جدید، پیکسل ۸ پرو و پیکسل واچ 2، جدیدترین بروزرسانی پیکسل بادز پرو نیز رونمایی شد.

در سال گذشته گوگل هندزفری تمام‌بی‌سیم Pixel Buds Pro را به روزرسانی کرد و صدای فراگیر و اکولایزر 5 باند کامل را به تنظیمات آن افزود. حالا این شرکت در پاییز 2023 درکنار معرفی سری گوشی‌های پیکسل 8 اقدام به بروزرسانی پیکسل بادز پرو با رنگ‌های جدیدی و ارائه ویژگی Noise Canceling کرده است.

ویژگی‌های جدید این هندزفری توسط بروزرسانی پیکسل بادز پرو در نوبت بعدی برای کاربران ارائه خواهد شد، درحالی که رنگ‌های جدید پیکسل بادز پرو گوگل از حالا قابل سفارش است. قیمت هندزفری گوگل در رنگ‌های جدید 199.99 دلار ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: گلکسی بادز FE معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قابلیت‌های ارائه‌شده در بروزرسانی پیکسل بادز پرو

هندزفری‌ گوگل درحال‌حاضر در رنگ آبی و سرامیکی به‌خوبی در توازن و هارمونی با جدیدترین گوشی‌های گوگل قرار خواهد گرفت. از طرفی نکته مهم‌تر این است که گوگل اعلام کرده در طول چند هفته آینده ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی به ایرباد پرچم‌دارش افزوده خواهد شد که در صدر فهرست این ویژگی‌های جدید، قابلیت تشخیص مکالمه خودنمایی می‌کند.

قابلیت تشخیص مکالمه، عملکردی همچون بهترین هندزفری‌های بازار را ارائه خواهد کرد. پیش‌تر چنین ویژگی‌ای را در محصولات سونی، اپل و سایر برندهای بزرگ سراغ داشتیم و حالا پیکسل بادز پرو هم می‌تواند در زمانی که آغاز به صحبت کردند، به‌صورت خودکار مکالمه را تشخیص دهد و حالت Transparency را فعال کند و هرصدایی که درحال گوش‌دادن به‌ آن را متوقف سازد.

بروزرسانی پیکسل بادز پرو

در ادامه، درست زمانی که مکالمه را قطع کنید، صدای متوقف‌شده ادامه می‌یابد و حذف نویز هم فعالیت خود را دوباره شروع می‌کند. خوشبختانه، قابلیت تشخیص مکالمه اختیاری بوده؛ لذا، چنانچه عادت به گپ‌زدن با خود دارید یا با آهنگی که گوش می‌کنید همخوانی می‌کنید، بهتر است از فکر فعال‌کردن این قابلیت بیرون بیایید.

پیکسل بادز پرو درحال‌حاضر از بلوتوث Super Wideband پشتیبانی خواهد. این قابلیت پهنای باند را تا دوبرابر افزایش خواهد داد و صدا را کامل‌تر و واضح‌تر انتقال می‌دهد. دومین ویژگی هم این خواهد بود که گوگل بادز پیکسل از فناوری بهبود صدای Google Clear Calling جهت کاهش نویز پس‌زمینه در زمان تماس پشتیبانی خواهد کرد. از طرفی گوگل در جدیدترین بروزرسانی پیکسل بادز پرو به بحث بهبود کیفیت تماس صوتی هم توجه داشته و به‌لطف چند ویژگی جدید دیگر، کیفیت تماس صوتی را به‌شکل چشمگیری بهبود خواهد داد.

بروزرسانی پیکسل بادز پرو

افزون‌براین، بهبودهایی در زمینه بازی‌های موبایلی در پیکسل بادز پرو گوگل مورد توجه قرار گرفته است و به‌کمک آن هر زمانی که بازی‌های سازگار با این ویژگی را اجرا کنید، حالت جدید کاهش تأخیر (Low-Latency Mode) به طور خودکار فعال می‌شود. گوگل همچنین مدعی شده که این ویژگی می‌تواند تأخیر را به‌نصف قبل کاهش دهد.

از طرفی گوگل برنامه دارد تا سلامت کاربران را در استفاده از فناوری در اولویت قرار دهد و می‌خواد از مراقبت مصرف‌کنندگان از سلامت شنوایی خود اطمینان پیدا کند. به‌همین جهت، با آمارهای شنیداری در قالب «در طول زمان چقدر با صدای بلند به موسیقی گوش داده‌اید» گزارشی به کاربر ارائه خواهد کرد و زمانی که حجم صدا برای سلامتی مضر باشد هم با ارسال اعلان به شما هشدار می‌دهد تا کمی صدا را کمتر کنید.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین بروزرسانی پیکسل بادز پرو گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر