;
coinex

ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 توسط گوگل معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

پس از معرفی نخستین ساعت هوشمند پیکسل واچ در سال پیش، حالا نوبت به رونمایی از ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 با تراشه UWB و عمر باتری بهتر رسیده است.

نسل اول پیکسل واچ گوگل با تراشه قدیمی 10 نانومتری سامسونگ Exynos 9110 روانه بازار شد. هم‌اکنون اما نسل دوم به تراشه جدید کوالکام Snapdragon W5+ Gen 1 مجهز شده ولی همچنان از 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند. این تراشه یک چیپ 4 نانومتری است که از ویژگی‌های شاخص آن باید به بهبود توان باتری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: سری گوشی‌های پیکسل 8 توسط گوگل معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 همچون نسخه پیشین خود از سنسورهای اپتیکال ضربان قلب و اکسیژن خون بهره می‌برد. همچنین این ساعت سطح استرس شما را ردیابی خواهد کرد و گزارش دقیقی از کیفیت خواب شما ارائه می‌کند. با این وجود، گوگل برخلاف رقبایی نظیر اپل و سامسونگ، هنوز از ECG بهره‌برداری نکرده است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

از لحاظ طراحی باید اشاره داشت که Pixel Watch 2 به نظر به نسل پیشین شباهت بسیاری دارد بااین‌حال در قلب آن اصل تغییرات قابل مشاهده است.

نمای بیرونی بزرگ و مشابه مدل قبلی است. گوگل همچنان به این رویه پایبند بوده که تنها یک سایز این ساعت را به تولید برساند و آن مدل هم نسخه 41 میلی‌متری است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

نمایشگر OLED دایره‌ای 1.2 اینچی پیکسل واچ 2 از وضوح 384 در 384 پیکسل برخوردار است که نسبت به رزلوشن 450 در 450 نسل قبلی حتی کاهش داشته است، بااین‌حال چنانچه همین امر به مصرف انرژی کمتر کمک کند، احتمالاً تمامی کاربران موافق آن هستند.

این ساعت همچون نسل پیشین دارای مقاومت در برابر آب تا فشار 5 اتمسفر و گواهی IP68 است. از دیگر قابلیت‌های افزوده شده مدل جدید، تراشه فراپهن‌باند یا UWB است که باید به ساعت امکان دهد سایر دستگاه‌های دارای UWB را با دقت بیشتری نسبت به بلوتوث شناسایی کند. گوگل فعلاً تگ ردیابی خود را ارائه نکرده، بااین‌حال مشغول ایجاد یک شبکه Find My Device بومی برای اکوسیستم اندروید است.

گوگل همچنین یک شارژر جدید 30 دلاری نیز همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 عرضه می‌کند. باتری ساعت جدید با ظرفیت 306 میلی‌آمپرساعت تنها کمی نسبت به باتری 294 میلی‌آمپرساعتی نسل پیشین پیشرفت داشته است. البته گوگل وعده عمر باتری 24 ساعته را حتی با فعال بودن نمایشگر همیشه روشن داده است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

گوگل Pixel Watch 2 به زودی با قیمت 350 دلار برای مدل بلوتوث در بازار عرضه می‌شود. یک مدل LTE هم با قیمت 400 دلار موجود خواهد بود. بند اکتیو اسپورت سوراخ دار بادوام آن با 50 دلار در دسترس خواهد بود. همچنین بند بافته شده نیز با قیمت 60 دلار و یک بند استیل نیز موجود است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر