coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگ‌بندی سری گلکسی S24 فاش شد

هرساله شاهد عرضه پرچمداران سری اس سامسونگ با رنگ‌های متفاوت و جذابی هستیم و امسال هم مانند روال سابق رنگ‌بندی سری گلکسی S24 فاش شده است.

طبق گزارش فون‌آرنا، سامسونگ در سری گلکسی S24 خود قصد دارد تغییرات عمده‌ای در طراحی آن ایجاد کند و همچون آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به‌جای بهره‌گیری از آلومینیوم در بدنه، از فریم تیتانیومی استفاده کند. البته باید در مورد تاثیر این تصمیم بر قیمت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گلکسی A55 فاش شد

اعلام رنگ‌بندی سری گلکسی S24

سال پیش برخلاف سال‌های گذشته، سامسونگ برای هر سه مدل سری گلکسی S23 از یک پالت رنگ بهره‌برداری کرد و مطابق با این امر می‌توان انتظار داشت که نسل جدید هم از این رویکرد پیروی کند. هم‌اکنون هیچ تصویر رسمی‌ای از رنگ‌بندی سری گلکسی S24 منتشر نشده اما طبق شایعات منتشرشده می‌توان انتظار داشت که این گوشی در چهار رنگ Phantom White (سفید)، Phantom Purple (ارغوانی)، Phantom Black (مشکی) و Gold (طلایی) روانه بازار شود.

رنگ‌بندی سری گلکسی S24

افزون‌بر چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و طلایی بنابر روال هرسال، می‌توان انتظار داشت سامسونگ سری S24 را در وبسایت خود با چند رنگ اختصاصی ارائه کند. رنگ‌های احتمالی اختصاصی سری S24 سبز و قرمز عنوان شده است.

هنوز تا عرضه نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 فاصله چند ماهه داریم بااین‌حال همچون قبل هرچه به زمان عرضه این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم به حجم شایعات هم اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رنگ‌بندی سری گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر