;
coinex

عملکرد شگفت‌انگیز گلکسی S24 در تست گیمینگ ؛‌ تا 60 درصد بهبود کلی عملکرد!

نتایج فاش‌شده از گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی S24 از نظر قدرت گرافیکی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسل قبل کرده است و تجربه گیمینگ بهتری ارائه می‌دهد.

عملکرد شگفت‌انگیز گلکسی S24 در تست گیمینگ آن را به یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ حال حاضر در بازار بدل کرده است. آزمایش‌های اخیر نشان می‌دهند این دستگاه بخاطر داشتن پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 و محفظه‌ی بخار بسیار بزرگ، در تست‌های گرافیکی و گیمینگ از آیفون 15 پرو مکس هم عملکرد بهتری دارد و اکنون اینطور به‌نظر می‌رسد که گلکسی S24 Ultra از نظر گیمینگ بسیار سریع‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گلکسی S24 اولترا حاکی از تغییر شگرف در طراحی پرچمدار جدید کره‌ای است! [+عکس]

عملکرد شگفت‌انگیز گلکسی S24 در تست گیمینگ

طبق شایعاتی که درآمده است، گلکسی S24 Ultra به‌طور انحصاری تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 را دارا خواهد بود. عملکرد گرافیکی نسخه‌ی استاندارد سیستم-روی-چیپ گفته شده در معیار گیک‌بنچ 6 (Vulkan) به بیش‌ از 15,000 رسید که این معیار حدود 60 درصد بیشتر از امتیاز عملکرد گرافیکی است که نسل قبل گرفته بود. اگرچه گیک‌بنچ 6 دقیق‌ترین روش برای آزمایش توان گرافیکی تراشه‌های داخل گوشی نیست، اما نشان می‌دهد هر سیستم-روی-چیپ در مقایسه‌ با سایر تراشه‌ها چقدر عملکرد بهتری دارد.

بر اساس گزارشی که افشاگر محبوب، Revegnus در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذشته، Snapdragon 8 Gen 3 تراشه‌ای هشت هسته‌ای بوده که با فرایند 4 نانومتری TSMC ساخته می‌شود. این سیستم-روی-چیپ یک هسته‌ی Cortex-X4، پنج هسته‌ی Cortex-A720 و دو هسته‌ی Cortex-A520 دارد.

عملکرد شگفت‌انگیز گلکسی S24 در تست گیمینگ

پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام، Adreno 750 خواهد بود و فناوری شتاب‌دهی رهگیری پرتو به‌صورت سخت‌افزاری را پشتیبانی خواهد کرد. طبق برخی گزارش‌های اخیر، عملکرد پردازنده‌ی بعدی کوالکام نسبت‌ به پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 تا 50 درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.

سامسونگ با سری جدید S23 نکته بزرگی را متوجه شدند، اول از همه مکانیزم خنک کننده محفظه بخار را بزرگ‌تر کردند و باعث ایجاد انتظارات بیشتر از این نسل گوشی شد. امیدواریم که عملکرد و فناوری بهتر از قبل باشد و تضمین و رضایت کامل را به طرفداران این سری بدهند، باید دید که عملکرد تراشه‌ی اگزینوس 2400 در مقایسه با Snapdragon 8 Gen چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نطر شما درمورد عملکرد شگفت‌انگیز گلکسی S24 در تست گیمینگ چیست؟ نظراتتان را بخش کامنت تکراتو با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر