;
coinex

آغاز صدور کارت هویتی، بانکی و سیمکارت برای مهاجران افغان [+ویدیو]

فرایند صدور کارت هویتی، بانکی و سیمکارت برای مهاجران افغان آغاز شد. بدین‌ترتیب دفاتر کفالت یه زودی باید نسبت به این موضوع اقدام کنند.

عبدالله مبینی، رئیس سازمان ملی مهاجرت در یک مصاحیه تلویزیونی از آغاز صدور کارت هویتی، بانکی و سیمکارت برای مهاجران افغان خبر داد. بدین‌ترتیب مهاجران افغانی می‌توانند به زودی از طریق دفاتر کفالت مدارک هویتی خود را دریافت کنند.

البته می‌دانیم که این مهاجران سالهاست در کشور مشغول انجام کارهای سخت و بعضاً طاقت‌فرسا هستند و بدون کارت شناسایی به مشکلات زیادی برخورده‌اند. اما مشاهدات شبکه‌های اجتماعی نشان از مخالفت‌های عامه مردم نسبت به سیل عظیم مهاحرت آنان در همین یک ماه اخیر دارد و کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی کارزارهایی، مخالفت خود را به این موضوع عیان کردند.

بیشتر بخوانید: کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل متصل می‌شود

آغاز صدور کارت هویتی، بانکی و سیمکارت برای مهاجران افغان

به گزارش تکراتو و به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان ملی مهاجرت گفت:

اکنون نزدیک به یک میلیون نفر از اتباع افغانستانی در سامانه مربوط به صدور کارت هویتی، بانکی و سیم‌کارت جمع‌آوری شدند و امیدوار هستیم در چند روز آینده واگذاری این کارت‌ها از طریق دفاتر کفالت آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ امکان واردات آیفون با صادرات فلزات از بورس کالا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر