coinex
راهنمای خرید تکراتو

خرابی خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت آبروریزی به بار آورد!

ظاهراً با نقص فنی خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت در جریان یک سفر استانی گلایه‌هایی از سوی وزیر به مدیران این خودروساز اعلام شده است.

به‌نظر در سفر استانی تابستان وزیر صمت، خودرو ایرانخودرو این وزارتخانه با نقص فنی در میانه راه روبرو شده و هم‌اکنون خبر آن فاش شده است. طبق اعلام یک منبع آگاه، در اواسط راه خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت با مشکل فنی مواجه شده است. این نقص فنی با بالا رفتن دمای پیشرانه رقم خورده و در کنار آن سیستم تهویه خودرو نیز از کار افتاده است. گفتنی است که درحال‌حاضر وزیر صمت از تارا V4 به‌منظور رفت و آمد خود بهره می‌برد. بااین‌حال بیشتر خودروهای حمل و نقل این وزارتخانه را دنا پلاس توربو اتوماتیک تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: مقایسه قیمت خودروهای خارجی در ایران و امارات [+جدول]

ماجرای خرابی خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت

اعلام شده که بعد از وجود اختلال فنی در خودروی وزارتخانه، وزیر صمت تماسی با مدیران ایران خودرو برقرار کرده و گلایه خود را مطرح کرده است. با این وجود طبق روال سابق باز هم مدیران این گروه خودروسازی با بهانه‌هایی در صدد توجیه مشکل فنی این خودرو بوده‌اند. پیش از این نیز بارها مشاهده شده که حتی نمایندگان مجلس از عملکرد دنا پلاس توربو اتوماتیک (که در اختیار این نمایندگان است) نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند و به ایرادات آن پرداخته‌اند.

خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت

به هر حال وزیر صمت با وجود اختلال شدید در خودروی ایران خودرویی وزارت صمت در این سفر استانی، خودرو را ترک نکرده و به مسیر خود با این خودرو ادامه داده است.

به‌نظر می‌رسد که سرانجام با خرابی خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت به عنوان یکی از متولیان صنعت خودروی کشور، وی با چالش‌های روزمره مردم با خودروهای ایران خودرویی و داخلی به‌صورت عینی روبرو شده است. از طرف دیگر شاهد هستیم که با وجود چندین مرتبه تغییر مدیرعامل ایران خودرو، همچنان مشکلات کیفی خودروهای این شرکت به‌قوت خود باقی است و گاهی هر روز بدتر نیز می‌شود. جالب اینجاست که حتی مدیران ایران خودرو موفق نشده‌اند تا خودرویی تا حدی با کیفیت را در اختیار وزیر صمت قرار دهند تا چنین آبروریزی اتفاق نیافتد. بررسی‌ها حاکی از آن است که وزیر صمت جلسات روزمره و سفرهای کاری خود را با محصولاتی مانند تارا اتوماتیک V2، تارا اتوماتیک V4 و دنا پلاس توربو اتوماتیک انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خرابی خودرو ایرانخودرو حامل وزیر صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر