;
coinex

بهترین نمایشگر موبایل 2023 متعلق به پیکسل 8 پرو است؛ پایان عصر اپل و سامسونگ!

طبق نتایج آزمون موسسه DxOMark، پیکسل 8 پرو بهترین نمایشگر موبایل 2023 در بین کل گوشی‌های دنیا را دارد. گوگل توانسته در این ورطه از رقبای خود جلو بزند.

پرچم‌دار جدید گوگل، در زمینه‌ی کیفیت نمایشگر بهترین عملکرد را در بین تمامی گوشی‌های حال حاضر بازار دارد. پیکسل ۸ پرو توانسته است به صدر فهرست بهترین‌های DxOMark تکیه بزند.

عملکرد نمایشگر پیکسل ۸ پرو نه‌تنها در حوزه‌ی خوانایی بلکه در حوزه‌ی نمایش رنگ از بقیه‌ی گوشی‌ها بهتر است. این در حالی است که قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ پرو تفاوت خاصی با قیمت گوشی پرچم‌دار برندهای دیگر ندارد.

بیشتر بخوانید: امتیاز نمایشگر آیفون 15 منتشر شد؛ ضعیف‌تر از انتظار!

بهترین نمایشگر موبایل 2023 متعلق به پیکسل 8 پرو است!

DxOMark برای شناسایی بهترین نمایشگر دنیای موبایل، ۶ معیار مختلف دارد که شامل خوانایی، رنگ، ویدیو، حرکت، لمس و آرتیفکت (درست‌نما) می‌شود.

گوشی پرچم‌دار جدید گوگل در اکثر دسته‌ها بالاترین امتیاز را کسب کرد و کمترین امتیازش به بخش آرتیفکت ارتباط دارد. شیائومی میکس فولد ۳ در زمینه‌ی آرتیفکت از همه‌ی گوشی‌های دیگر بهتر است. درحالی‌که میکس فولد ۳ امتیاز ۱۶۱ را دارد، پیکسل ۸ پرو امتیاز ۱۲۲ را دریافت کرد.

بهترین نمایشگر موبایل 2023 متعلق به پیکسل 8 پرو است؛ پایان عصر اپل و سامسونگ!

DxOMark می‌گوید که پیکسل ۸ پرو در زمینه‌ی رنگ و خوانایی به‌ترتیب با امتیاز ۱۶۴ و ۱۶۲ استاندارد جدیدی برای بازار تعیین می‌کند.

پیکسل ۸ پرو نمایشگر ۲۱۰۰ نیت دارد و در شرایط پرچالش مثل نور مستقیم آفتاب، بهتر از آیفون ۱۵ پرو مکس عمل می‌کند. نمایشگر پیکسل ۸ پرو در محیط‌های کم‌نور نیز رنگ‌های دقیق و دل‌چسبی را به‌نمایش می‌گذارد.

نمایشگر پیکسل ۸ پرو توانست امتیاز کلی ۱۵۴ را از DxOMark دریافت کند و به صدر فهرست تکیه بزند. گلکسی زد فولد ۵ با دو امتیاز کمتر در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. نمایشگر پیکسل ۸ نیز امتیاز ۱۵۴ را دریافت کرده است؛ اما این گوشی در زمینه‌ی خوانایی و رنگ کمی ضعیف‌تر از مدل پرو عمل می‌کند (با اختلاف یک امتیاز).

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره گوشی پیکسل 8 پرو که در جایگاه بهترین نمایشگر موبایل 2023 قرار گرفته، چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر