;
coinex

مدیرعامل صرافی FTX در آرزوی ریاست جمهوری آمریکا بود!

شریک تجاری سم بنکمن-فرید، مدیرعامل صرافی FTX اظهار کرد که وی قصد داشت رئیس‌جمهور آمریکا شود. ظاهراً این مدیرعامل جوان بسیار جاه‌طلب بوده است.

کارولین الیسون، شریک تجاری سم بنکمن-فرید، مدیرعامل صرافی FTX اخیراً فاش کرده است که وی فردی جاه‌طلب بوده و زمانی قصد داشته است حتی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز شرکت کند. اما زمانه با وی یار نبود و صرافی متبوعش به یکباره ورشکسته و تمامی دارایی وی هست و نیست و خود او نیز به دلیل بدهکاری بالا بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل سابق صرافی FTX به دلیل تماشای فوتبال زندانی شد!

مدیرعامل صرافی FTX در آرزوی ریاست‌جمهوری آمریکا بود

براساس گفته‌های کارولین الیسون، شریک‌ تجاری سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته‌ FTX بسیار جاه‌طلب بود و حتی سعی داشت رئیس‌جمهور ایالات‌ متحده شود.

الیسون ۱۰ اکتبر در دادگاه حاضر شد تا علیه بنکمن-فرید شهادت دهد. طبق گزارش‌ها، مدیرعامل سابق FTX قصد داشت در آینده رئیس‌جمهور ایالات‌متحده شود. این بیانیه پس‌از پایان رابطه‌ دو شریک تجاری اعلام شد و این درحالی است که هردو، تا نوامبر ۲۰۲۲ به‌عنوان مدیران اصلی Alameda Research و FTX با یکدیگر همکاری داشتند.

مدیرعامل صرافی FTX در آرزوی ریاست‌جمهوری آمریکا بود

الیسون اعتراف کرد در مدت حضورش در Alameda، با راه‌اندازی چند سیستم‌، حدود ۱۴ میلیارد دلار پول از سیستم تأمین‌سرمایه‌ صرافی برداشت کرده است. شهادت او در پنجمین روز محاکمه‌ جنایی بنکمن-فرید، بخشی از توافقنامه‌ دادخواهی با دادستان‌ها بود.

براساس اعلام الیسون، بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد دلار از وجوه کاربران FTX از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ به Alameda واریز شد که بخشی از این پول برای بازپرداخت وا‌م‌ها، سرمایه‌گذاری و تبدیل استیبل‌ کوین مورد استفاده قرار گرفت. او افزود FTX خط اعتباری Alameda را برای سرمایه‌گذاران یا حسابداران فاش نمی‌کرد.

مدیرعامل سابق Alameda Research گفت آنها سعی کردند توکن‌های FTX (FTT) را از صرافی رمزارز بایننس خریداری کنند؛ زیرا درغیراین‌صورت بایننس مشکل ایجاد می‌کرد. ازطرفی FTX سال ۲۰۲۱ از وام‌های جنسیس به‌عنوان منبع سرمایه استفاده کرد. الیسون همچنین مدعی شد بنکمن-فرید واقعاً برای مدیرعاملی Alameda شرایط لازم را نداشت.

طبق شهادت الیسون، حقوق سالانه‌ او ۲۰۰ هزار دلار بود و سال ۲۰۲۱ نیز پاداشی معادل ۲۰ میلیون دلار دریافت کرد. گری وانگ، بنیان‌گذار FTX و مدیر ارشد فناوری سابق این صرافی رمزارز نیز اعتراف کرد با الیسون و مدیر مهندسی سابق FTX به نام نیشاد سینگ، مرتکب جرم شده است.

به نوشته‌ کوین‌تلگراف، وکلای بنکمن-فرید تا قبل‌از جلسه‌ دادگاه الیسون را بازجویی نکرده بودند. به‌نظر می‌رسد استراتژی دفاعی آنها، بر انتقال بخشی از تقصیر سقوط FTX از بنکمن-فرید به الیسون متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مدیرعامل صرافی FTX و رویای رئیس‌جمهور شدنش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر