;
coinex

آپدیت آیفون در داخل جعبه با فناوری جدید اپل!

با تکنولوژی جدید اپل عملیات آپدیت آیفون در داخل جعبه صورت می‌گیرد. این سیستم برای افزایش پایداری و عملکرد گوشی در اولین استفاده طراحی شده است.

اکثر گوشی‌های تلفن همراه معمولاً وقتی که برای اولین‌بار آنباکس شده و شروع به کار می‌کنند، نسخه قبل‌تر سیستم‌عامل مخصوص خود را بر روی گوشی نصب دارد و این می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. اپل نیز با دانستن این موضوع سیستمی را طراحی کرده است که می‌تواند عملیات آپدیت آیفون در داخل جعبه را انجام دهد. این روش بی‌سیم بوده و کاملاً امن است.

بیشتر بخوانید: نسخه سفارشی آیفون 15 پرو با قطعات شهاب‌سنگ توسط کاویار معرفی شد

آپدیت آیفون در داخل جعبه با فناوری جدید اپل!

گاهی‌ اوقات وقتی آیفون‌های جدید را می‌خرید، دستگاه شما به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل iOS مجهز نیست. جدیدترین نمونه‌ این اتفاق را برای آیفون ۱۵ دیدیم؛ جایی که گوشی‌‌های این خانواده با iOS 17 در‌ دسترس قرار گرفتند؛ اما در زمان عرضه‌ آیفون ۱۵، سیستم‌عامل iOS 17.0.1 منتشر شده بود.

خرید آیفون جدیدی که از آخرین نسخه‌ سیستم‌عامل iOS استفاده نمی‌کند، چندان خوشایند نیست؛ خصوصاً اگر سیستم‌عامل پیش‌فرض آیفون جدید با باگ‌های فراوانی دست‌و‌پنجه نرم کند. به‌گفته‌ بلومبرگ، این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.

آپدیت آیفون در داخل جعبه با فناوری جدید اپل!

به‌ادعای منابع آگاه، اپل روی سیستم جدیدی کار می‌کند که توانایی به‌روزرسانی سیستم‌عامل آیفون‌ها را دارد، آن‌هم بدون اینکه گوشی را از جعبه خارج کنید. این سیستم فقط در خرده‌فروشی‌های اپل و به کارمندان این شرکت ارائه می‌شود.

به‌گفته‌ بلومبرگ، اپل دستگاه پدمانند اختصاصی ساخته است که می‌توان جعبه‌های آیفون را روی آن قرار داد. سیستم اپل به‌صورت بی‌سیم آیفون داخل جعبه را روشن و نرم‌افزار آن را به‌روزرسانی و سپس گوشی را خاموش می‌کند. تمامی این فرایند به‌صورت خودکار انجام می‌شود و به خارج‌کردن گوشی از داخل جعبه نیازی نیست.

بلومبرگ می‌گوید که سیستم ویژه‌ اپل قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی وارد فروشگاه‌های حضوری این شرکت شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت آیفون در داخل جعبه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر