;
coinex

انتشار آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی

باتوجه به اینکه به‌روزرسانی iOS 16.7.1 باگ‌های امنیتی مهمی را رفع می‌کند، موضوع انتشار آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی تایید شده است.

باتوجه به اینکه اپل در نسخه جدید iOS به پشتیبانی از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و آیفون 10 پایان بخشید، این گوشی‌ها دیگر از iOS 17 و قابلیت‌هایی همچون پوستر مخاطبان بهره‌مند نخواهند شد؛ بنابراین، آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی تحت عنوان iOS 16.7.1 منتشر شده تا باگ امنیتی موجود در گوشی‌های قدیمی اپل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو با وجود آپدیت جدید اپل ادامه دارد!

انتشار آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی

اپل جزئیات دقیقی در مورد iOS 16.7.1 منتشر نکرده و تنها اعلام کرده که نصب این به‌روزرسانی به تمامی کاربران آیفون پیشنهاد می‌شود؛ زیرا چند باگ امنیتی مهم را رفع خواهد کرد. به‌احتمال فراوان منظور همان باگ‌هایی هستند که پیش‌تر در iOS 17.0.3 نیز رفع شده بودند.

آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی

این اولین مرتبه‌ای نیست که اپل برای گوشی‌های قدیمی‌اش اقدام به انتشار به‌روزرسانی کرده است. در حقیقت این شرکت چند ماه قبل گوشی آیفون 5s را نیز آپدیت کرده بود. گفتنی است اپل iPadOS 16.7.1 را هم برای آیپد های قدیمی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت امنیتی اپل برای آیفون‌های قدیمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر