;
coinex

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس پاتوق دائمی سینمادوستان می‌شوند!

نتفلیکس اعلام کرده است به زودی فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس در سرتاسر جهان ساخته خواهد شد تا طرفداران بتوانند به طور دائمی از سرویس‌ها بهره ببرند.

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس به زودی در سرتاسر جهان افتتاح خواهد شد تا مردم بتوانند برنامه‌های تلوزیونی دلخواه خود را تماشا کنند، لباس‌های برنامه تلویزیونی را بخرند و یا حتی در مسابقه‌ی بازی مرکب (Squid game) شرکت کنند.

طبق گزارش بلومبرگ، بزرگ‌ترین پلتفرم تماشای فیلم و سریال در جهان قصد ساخت فروشگاه‌های زنجیره‌ای به نام «خانه‌ی نتفلیکس»  را دارد تا علاوه بر فروش کالاهایی مانند پوشاک و موادغذایی، مردم را با محتوای خاص خود مثل انجام مسابقه و بازی‌های متناسب با فیلم‌ها سرگرم کند.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش سریال برلین رسما توسط نتفلیکس اعلام شد

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس

هم‌اکنون، جزئیات زیادی از این پروژه نتفلیکس مانند محل استقرار فروشگاه‌ها اعلام نشده است. طبق انتظارات، دو شعبه اول فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس، سال 2025 در ایالات متحده افتتاح خواهد شد و سپس شعبه‌های مختلف در سرتاسر جهان گسترش خواهد یافت.

جاش سایمون مدیر محصول نتفلیکس اینگونه گفت: «ما متوجه شدیم که چقدر طرفداران علاقه دارند تا در دنیاهای فیلم‌ها غرق شوند و به این فکر افتادیم که چگونه می‌توانیم تجربه بهتری خلق کنیم.»

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس

شرکت‌های رسانه‌ای از محصولات مصرفی مثل لباس و اسباب‌بازی برای تبلیغ برنامه‌های تلویزیونی و کسب درآمد اضافی استفاده می‌کنند که بسیار مؤثر است. این کار برای Netflix کاملاً جدید است؛ شرکتی که تهیه‌کنندگان برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آن را به‌ بازاریابی نامناسب متهم می‌کردند. بنابراین، نگاه مدیران به خانه‌ی نتفلیکس بیشتر به روشی برای تبلیغ محصولات تلقی می‌شود تا به‌عنوان منبع معنی‌داری از درآمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر