coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با عرضه 6 خودرو [+شرایط ثبت نام خودرو وارداتی]

بالاخره زمان بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی برای 6 خودرو اعلام و اجرایی خواهد شد. بدین‌وسیله متقاضیان دور اول می‌توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

متقاضیانی که در اسفندماه 1402 برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند می‌توانند از 23 مهرماه و همزمان با بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی با مراجعه به سایت این سامانه، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

در این مرحله، 6 خودرو وارداتی برای فروش آماده شده و افراد منتخب می‌توانند طی مدت زمان 3 روز نسبت به تکمیل ثبت‌نام خودروهای انتخابی خود در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی اینترنتی saleauto.ir اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید هایما S5 مهر 1402 اعلام شد [+ جدول قیمت کارخانه و بازار]

بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی و شرایط ثبت نام

زمان بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی فرا رسید

13 مهر ماه بود که سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، از امکان ثبت‌نام خودروی وارداتی مورد نظر متقاضیان برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال گذشته، ثبت‌نام خود را انجام داده‌ و نوبت‌دهی شده‌اند خبر داد.

همان‌طور که احتمالا پیش‌تر در خبرها شنیده باشید، مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی، برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت‌نام، وجه 500 میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، در نیمه نخست اسفندماه 1401 از طریق سامانه یکپارچه برگزار شد.

زمان بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی فرا رسید

در جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده است که از یکشنبه 23 مهرماه 1402، سایت سامانه برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان فعال خواهد شد.

تاکید می‌شود که در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، انتخاب خودرو صرفا برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت 6 خودرو وارداتی اعلام شد

در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، از یکشنبه 24 مهرماه 1402 به مدت سه روز تا ساعت 23 و 59 دقیقه روز سه‌شنبه 25 مهرماه فرصت دارند تا به شرح جدول زیر، خودروهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

زمان بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی فرا رسید

قیمت قطعی خودروها، پس از ارائه کلیه مستندها و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین می‌شود و ملاک قیمت قطعی خودرو، قیمت اعلامی و مصوب شورای رقابت خواهد بود.

شایان ذکر است که عدم واریز وجه علی‌الحساب در بازه زمانی 3 روزه تعیین شده، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌شود.

حداکثر زمان تحویل خودرو برای قراردادهای منعقده سه ماهه است.

واردکنندگان می‌بایست حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد، نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل وجه براساس قیمت قطعی اعلام شده توسط شورای رقابت اقدام کرده و همزمان تحویل خودرو به متقاضی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازگشایی سامانه فروش خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر