coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی میت بوک D14 SE معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 SE با نمایشگر 14 اینچی، پردازنده نسل سیزدهم Core i5 و رم 16 گیگابایتی به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد.

هواوی از لپ تاپ جدید خود با نام MateBook D14 SE در چین رونمایی کرد. این محصول با طراحی شیک و مشخصات قابل توجهی مانند نمایشگر 14 اینچی و پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 به زودی وارد بازار خواهد شد. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون ؛ راهنمای خرید لپ تاپ میان‌رده

قیمت و مشخصات فنی هواوی میت بوک D14 SE

لپ تاپ جدید هواوی دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1200 پیکسل است. این نمایشگر با حاشیه‌های 3.5 میلی متری، نسبت تصویر 16:10 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد را ارائه می‌دهد و از یک روکش مات (ضد تابش) برای کاهش انعکاس نور برخوردار است. علاوه بر این، میت بوک D14 SE گواهینامه نور آبی کم را دریافت کرده و به فناوری کاهش نور DC dimming مجهز شده است.

هواوی میت بوک D14 SE

این لپ تاپ به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 (i5-13420H) تجهیز شده و از 16 گیگابایت رم از نوع  LPDDR4x بهره می‌برد. این دستگاه از یک باتری با ظرفیت 56 وات بر ساعت تغذیه می‌کند و یک شارژر چند منظوره 65 واتی دارد. طبق ادعای رسمی شرکت هواوی با یک بار شارژ کامل این لپ تاپ می‌توان از آن به مدت 6 ساعت به صورت فشرده استفاده کرد. میت بوک D14 SE از وای فای 6 نیز پشتیبانی می‌کند و از یک پورت USB تایپ C، یک پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت HDMI، یک پورت USB 2.0  و جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار است.

هواوی میت بوک D14 SE

از دیگر قابلیت‌های برجسته میت بوک D14 SE می‌توان به اتصال یکپارچه بی‌سیم به هدفون، گوشی‌، تبلت‌، مانیتور و نمایشگرها اشاره کرد. همچنین با استفاده از این لپ تاپ می‌توان فایل‌های مختلف از جمله متن، تصاویر و ویدیوها را تنها در سه عملیات کوتاه (فشار طولانی، کشیدن و رها کردن) میان دستگاه‌های مختلف به آسانی به اشتراک گذاشت.

هواوی میت بوک D14 SE

در حال حاضر لپ تاپ Huawei MateBook D 14 SE با قیمت 3999 یوان (تقریبا معادل 559.86 دلار) برای پیش خرید در وب سایت JD.com در دسترس قرار گرفته است. پیش فروش این دستگاه از ساعت 0:00 روز 17 اکتبر آغاز می‌شود و فروش نهایی آن از 23 اکتبر شروع خواهد شد. تاکنون تنها یک نسخه از این لپ تاپ با حافظه داخلی 512 گیگابایتی در سایت قرار گرفته و هنوز مشخص نیست که نسخه‌های دیگری از آن در طول دوره پیش فروش در دسترس خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی میت بوک D14 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر