;
coinex

دردسر جدید مایکروسافت: لنوو لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید عرضه می‌کند!

به‌تازگی لنوو از برنامه خود جهت تولید لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید رونمایی کرده که همین امر می‌تواند یک چالش بسیار بزرگ برای مایکروسافت قلمداد شود.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، لنوو برنامه‌هایی به‌منظور عرضه لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید در نظر دارد. این شرکت درواقع برنامه‌های خود برای فروش رایانه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید را اعلام کرده است که می‌تواند چالش عظیمی برای ویندوز مایکروسافت به‌حساب آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید توسط لنوو

لنوو تصمیم گرفته که سیستم‌عامل اسپر فوندیشن (Esper Foundation) را در برخی از لپ‌تاپ‌های خود ارائه کند. اسپر فوندیشن، یک اندروید رام سفارشی بوده که مطابق با همان ASOP‌ (پروژه متن باز اندروید) که گوگل برای نسخه اندروید خود مورد بهره‌برداری قرار داد، طراحی شده است.

طبق گزارش Techradar، لنوو با بهره‌گیری از یک نسخه سفارشی اندروید در رایانه‌های شخصی، در پی آن است که این سیستم‌عامل را به عنوان جایگزینی برای ویندوز مایکروسافت و همچنین ChomeOS گوگل، به شرکت‌ها ارائه کند.

لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید

این اندروید رام سفارشی، بر کارکرد سازمانی متمرکز بوده و مبنای آن جهت استفاده در سخت‌افزارهای متعلق به شرکت‌ها همچون تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، سیستم‌های فروش، کیوسک‌ها و حتی رایانه‌های x86 که به‌صورت سنتی برای برنامه‌های دسکتاپ طراحی شده‌اند، فراهم شده است. بنابراین لنوو تا پایان سال 2023، سه مدل دستگاه روانه بازار خواهد کرد که با فوندیشن کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل اندروید توسط لنوو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر