;
coinex

لپ تاپ الجی گرم فولد به عنوان نخستین لپ‌تاپ تاشو الجی رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

به نخستین لپ‌تاپ تاشو الجی سلام کنید. لپ تاپ الجی گرم فولد در هیاهوی بازار دستگاه‌های هوشمند تاشو معرفی شد تا رقبا را به چالش بکشد.

لپ تاپ الجی گرم فولد به عنوان نخستین لپ‌تاپ تاشو الجی رونمایی شد. این لپ‌تاپ هوشمند تاشو با همه لپ‌تاپ‌های تاشو که تا حالا دیده‌اید تفاوت دارد. لپ‌تاپ پرچمدار جدید الجی از فناوری OLED برای نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا بهره می‌برد و در کنار پردازنده نسل سیزدهم کمپانی آمریکایی اینتل، بهترین کارایی را به کابران خود هدیه می‌دهد. اگر مشتاق به دانستن مشخصات این لپ‌تاپ بی‌نظیر هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: نخستین لپ تاپ تاشو اچ پی با نام HP Spectre Fold معرفی شد [+تصاویر و قیمت]

لپ تاپ الجی گرم فولد با نمایشگر OLED معرفی شد

اولین لپ‌تاپ تاشوی ال‌جی به نمایشگر 17 اینچی OLED با نسبت تصویر 4:3 و رزولوشن 2560 در 1920 پیکسل مجهز شده است؛ البته زمانی که بخواهید از آن به‌صورت یک لپ‌تاپ سنتی استفاده کنید، یک نمایشگر 12 اینچی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

به گفته ال‌جی، در هنگام استفاده به‌صورت لپ‌تاپ سنتی، یک کیبورد مجازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. بااین‌حال، می‌توانید در بخش پایینی نمایشگر از یک کیبورد بلوتوثی هم استفاده کنید تا کاملاً حس یک لپ‌تاپ عادی به شما منتقل شود.

این لپ‌تاپ در حالت باز حکم مانیتور یا یک تبلت غول‌پیکر را دارد و مانند بهترین تبلت‌های بازار، از قلم هم پشتیبانی می‌کند. لولای مورد استفاده برای نمایشگر این لپ‌تاپ دوام بالایی دارد و طبق ادعای سازنده‌اش، تا 30 هزار بار تاشدن دوام می‌آورد. اگرچه این میزان قابل مقایسه با گوشی‌های تاشو نیست، اما خریداران این لپ‌تاپ‌ها کمتر از یک گوشی هوشمند آن را باز و بسته می‌کنند.

لپ‌تاپ تاشو ال‌جی گرم وزنی برابر 1.25 کیلوگرم دارد و به پردازنده نسل سیزدهم اینتل COre i5-1335U مجهز شده است. این لپ‌تاپ همچنین از پردازشگر گرافیکی Iris Xe، رم 16 گیگابایتی، 512 گیگابایت حافظه SSD و باتری 72 وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی بهره می‌برد. از سایر مشخصات آن می‌توان به دو پورت USB-C و وای‌فای 6E اشاره کرد.

ال‌جی لپ‌تاپ جدیدش را در تعداد محدودی وارد بازار کره جنوبی خواهد کرد. قیمت عادی این لپ‌تاپ برابر 3729 دلار است که ال‌جی برای 200 خریدار اول تخفیف نزدیک به 800 دلار درنظر گرفته است. بنابراین این خریداران با پرداخت 2982 دلار می‌توانند صاحب لپ‌تاپ تاشوی ال‌جی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ تاپ الجی گرم فولد به عنوان نخستین لپ‌تاپ تاشو  این شرکت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر