;
coinex

آپدیت جدیدی برای گلکسی S10 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در یک اقدام هیجان‌انگیز و غافلگیرانه‌ دست به انتشار آپدیت جدیدی برای گلکسی S10 زده است که درواقع به آپدیت امنیتی سپتامبر 2023 مرتبط است.

سامسونگ در جریان رویداد آنپکد سال 2019 گوشی‌های گلکسی S10، گلکسی S10 5G، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e را معرفی کرد. در همین راستا، این شرکت برای پرچم‌دارهای سری گلکسی S10 به‌مدت سه‌ سال آپدیت اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی در نظر گرفت. هم‌اکنون نیز به‌روزرسانی امنیتی جدیدی برای این سری منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت جدیدی برای گلکسی S10 سامسونگ

انتشار آپدیت امنیتی برای سری گلکسی S10 درواقع حاکی از گسترش پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ نخواهد بود. در آخرین اقدام گوگل، اعلام شد که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو شامل حال پشتیبانی نرم‌افزاری 7 ساله خواهند بود. چنانچه سامسونگ تصمیم داشته باشد پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های خود را توسعه دهد، حداقل خانواده گلکسی S10 مشمول این برنامه نخواهند شد.

آپدیت جدیدی برای گلکسی S10

براساس گزارش سم‌موبایل، تعدادی از کاربران سری گلکسی S10 با اوپراتور تلسل (Telcel) مکزیک آپدیت امنیتی سپتامبر را برای گوشی‌های خود کسب کرده‌اند. لازم به ذکر است که هنوز از انتشار آپدیت امنیتی گلکسی S10 برای اپراتورها و کشورهای دیگر خبری نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار آپدیت جدیدی برای گلکسی S10 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر