coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت اندروید 14 برای گلکسی F23 منتشر شد [+بروزرسانی رابط کاربری One UI 6]

خبرها حاکی از آن است که غول کره‌ای انتشار آپدیت اندروید 14 برای گلکسی F23 را به همراه رابط کاربری جدید One UI 6.0 آغاز کرده است.

در یک اتفاق کاملاً غیر منتظره، سامسونگ انتشار نسخه بتای آپدیت اندروید 14 را برای گوشی غیر مطرح Galaxy F23 5G آغاز کرده است. این اولین بار است که سامسونگ جدیدترین آپدیت خود را برای چنین گوشی ارزان قیمتی عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو با وجود آپدیت جدید اپل ادامه دارد!

انتشار آپدیت اندروید 14 برای گلکسی F23 آغاز شد

گلکسی F23 5G یک گوشی مقرون به صرفه است که به طرز عجیبی از چیپست اسنپدراگون 750G بهره می‌برد. این در حالی است که گوشی‌های هم رده در بهترین حالت دارای چیپست های ضعیف‌تر مدیاتک هستند. ظاهراً این گوشی مدل 2020 سامسونگ ویژگی داشته که باعث شده سامسونگ بتای اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 را برای آن منتشر کند.

در حالی که بتای آپدیت اندروید 14 برای هیچ یک از گوشی‌های ارزان قیمت سری Galaxy M و Galaxy A یا حتی مدل‌های دیگر سری Galaxy F منتشر نشده است، گزارش‌ها حاکی از آغاز عرضه آن برای گوشی گلکسی F23 هستند.

Samsung-Galaxy-F23-One-UI-6.jpg

ظاهراً نسخه بتای آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای گوشی Galaxy F23 تحت فریمور E236BXXU4ZWJ2 منتشر شده است و حدود 2.6 گیگابایت حجم دارد، بنابراین دانلود آن از طریق وای فای ایده بهتری نسبت به اینترنت موبایل به نظر می‌رسد. در ظاهر این آپدیت فعلاً در هندوستان منتشر شده است و وصله‌های امنیتی اندروید تا ماه اکتبر 2023 را با خود دارد.

درست همانند دیگر آپدیت‌های بتای سامسونگ، برای دریافت این آپدیت نیز باید برنامه Samsung Members را نصب کرد و عضو آن شد. کافی است پس از انجام این کار، به مسیر Settings»Software update رفته و بر روی گزینه Download and install ضربه بزنید تا در دسترس بودن آپدیت بررسی و نهایتاً نصب شود.

سامسونگ گوشی Galaxy F23 را در سال 2022 با سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار کرد که بعدتر به اندروید 13 آپدیت شد، از همین رو دریافت بتای اندروید One UI 6.0 توسط چنین گوشی می‌تواند یک نشانه مثبت برای دارندگان گوشی‌های ارزان تا میان رده گلکسی سامسونگ باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتشار آپدیت اندروید 14 برای گلکسی F23 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر