;
coinex

مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران آغاز شد

در قالب مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران ، از روز آینده 128 نفر در هتل آکادمی برای انتخاب نفرات برتر در این زمینه به رقابت می‌پردازند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ورزش‌ سه، مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران برای اعزام به مسابقات AFC eASIAN CUP 2023 از فردا چهارشنبه، 26 مهرماه، در هتل آکادمی فوتبال به مدت سه روز آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

در مسابقات فوتبال الکترونیک که بر روی console PS5 و با بهره‌گیری از eFootball 2024 video game برگزار می‌شود، تعداد 128 بازیکن حرفه‌ای و منتخب استان‌های سراسر کشور که از بالاترین امتیازات در رتبه‌بندی کشوری برخوردار هستند با یکدیگر رقابت کرده و نفرات برتر به عنوان نماینده تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا 2023 قطر حضور پیدا خواهند کرد.

انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

با توجه به برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال الکترونیک مصادف با بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا 2023 قطر تحت عنوان AFC eASIAN CUP 2023، تیم ملی ایران هم به عنوان یکی از 24 کشور حاضر در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ۳ساله دارم اقدام میکنم برای شرکت تو مسابقات صددرصدم مطمعنم مقام میارم اما هیچکس کمکم نکرد دستمو نگرفته بکشم بالا

    پاسخ