;
coinex

سیستم عامل اختصاصی ویوو به عنوان رقیب اندروید و iOS در راه است!

در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان 2023 شرکت ویوو به‌نظر درکنار رابط‌ کاربری OriginOS 4، باید منتظر رونمایی از سیستم عامل اختصاصی ویوو نیز باشیم.

ویوو کنفرانس توسعه‌دهندگان 2023 را در تاریخ 1 نوامبر (10 آبان 1402) در شهر شنژن چین برگزار می‌کند. طی این مراسم از رابط‌ کاربری OriginOS 4 مبتنی‌بر اندروید 14، رونمایی خواهد شد. از طرفی طبق اعلام ویوو افزون‌بر OriginOS 4، سیستم عامل اختصاصی ویوو نیز در این رویداد برای عموم نمایش داده خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی از سیستم عامل اختصاصی ویوو

ویوو همراه با رابط‌ کاربری OriginOS 4 و سیستم‌عامل اختصاصی، به‌نظر مدل بزرگ هوش مصنوعی اختصاصی خود را هم معرفی خواهد کرد که در رابط‌ کاربری OriginOS 4 ارائه خواهد شد.

سیستم عامل اختصاصی ویوو

از طرفی کاربری با نام Digital Chatter پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر و طبق آن بر انتشار سیستم‌عامل اختصاصی این برند چینی، تنها برای دستگاه‌های مبتنی‌بر اینترنت اشیاء (IoT) تاکید کرده است.

البته بعید است که گوشی‌های ویوو در آینده نزدیک از اکوسیستم اندروید خارج شوند ولی به‌هرحال این امر اقدامی بزرگ در راستای رقابت با اندروید و iOS خواهد بود. گفتنی است که گوشی‌های ویوو X100 و ویوو iQOO12 هم با اندروید 14 روانه بازار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه سیستم عامل اختصاصی ویوو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر