;
coinex

صندلی گیمینگ Cougar با فن خنک‌کننده معرفی شد!

به‌منظور ارائه تجربه حس شادابی در اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها، از صندلی گیمینگ Cougar با نام NxSys Aer، با فناوری خنک‌کننده‌ی فعال رونمایی شد.

صندلی‌های گیمینگ حرفه‌ای، از امکانات گوناگونی برای راحتی کاربر برخوردار هستند تا در زمان اجرای طولانی‌مدت بازی‌ها احساس شادابی را به کاربر منتقل کنند. درحالی‌که در سال‌های اخیر نوآوری‌های مختلفی در طراحی، مواد و مکانیزم‌های صندلی‌های گیمینگ ارائه شده، حالا صندلی گیمینگ Cougar موسوم به NxSys Aer با ایده‌ای جالب و کاربردی رونمایی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امکانات صندلی گیمینگ Cougar

صندلی Cougar NxSys Aero از فن 200 میلی‌متری RGB بهره گرفته که در پشتی این صندلی تعبیه شده است. پوشش پشتی این صندلی از طراحی ویژه‌ای برخوردار بوده تا درکنار فن، جریان هوا را به‌طور مطلوب و مؤثر انتقال دهد و کاربر را خنک کند. بنابر ادعای سازندگان صندلی گیمینگ Cougar ناحیه‌ی توخالی میان توری و پوشش پشتی با تهویه ویژه به‌عنوان بالشتک تطبیقی کار خواهد کرد و حسی مشابه شناوری روی هوای فراهم می‌سازد.

این صندلی از سوئیچ داخلی جهت کنترل راحت روی سرعت فن و نور RGB بهره می‌برد. نکته جذاب اینکه فن خنک‌کننده، برق را از پاوربانک مخفی درون صندلی دریافت می‌کند و نیازی هم به سیم‌کشی ندارد.

صندلی گیمینگ Cougar

صندلی گیمینگ Cougar NxSys Aero از بالش کمری طراحی‌شده براساس استانداردهای فیزیوتراپی استفاده می‌کند و بالشتک سر آن مغناطیسی بوده تا به‌راحتی در موقعیت مناسب قرار گیرد. صندلی مذکور از چرم باکیفیت و کفی نرم با چگالی بالا بهره برده تا کاربر از نشستن روی آن احساس راحتی کند.

فروش Cougar NxSys Aero از اواسط ماه اکتبر شروع خواهد شد. قیمت این صندلی گیمینگ از 400 دلار آغاز شده و در دو رنگ نارنجی-مشکی و مشکی برای خریداران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص صندلی گیمینگ Cougar چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر