coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین گجت های گیمینگ 2024 ؛ معرفی گجت های جذاب مخصوص بازی

گیمرهای حرفه‌ای معمولا طیف وسیعی از گجت‌ها را برای بهبود تجربه گیمینگ خود استفاده می‌کنند. ما در این مطلب بهترین گجت های گیمینگ 2024 را معرفی می‌کنیم.

امروزه گجت‌های گیمینگ طیف وسیعی از ابزارهای دیجیتالی را تشکیل می‌دهند که علاوه بر انواع گوشی و لپ‌تاپ و کنسول دستی، شامل انواع کیبوردها، ماوس‌ها و هدفون‌های مختص گیمینگ نیز می‌شود.

با توجه به تنوع بالای گجت‌های گیمینگ در بازار، در این مطلب قصد داریم فهرستی از بهترین گجت های مخصوص بازی را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های گیمینگ 2024

صنعت گجت‌های مختص بازی در سالیان اخیر به موازات پیشرفت بخش‌های دیگر تکنولوژی، پیشرفت کرده و امروزه شاهد تنوع چشمگیری در دنیای موبایل‌ها، لپ‌تاپ‌ها، کنسول‌ها، هدفون‌ها، ماوس‌ها و حتی کیبوردهای گیمینگ هستیم.

همین مسئله سبب شده تا هر گیمری بنابر سلیقه، نیاز و بودجه خود نسبت به تهیه مجموعه‌ای از گجت‌های گیمینگ برای بهبود تجربه گیمینگ خود اقدام کند.

در مطلب پیش رو که جهت معرفی بهترین گجت ها برای بازی تهیه شده است، ما به معرفی موردانتظارترین گجت‌های گیمینگ 2024 می‌پردازیم، اما توجه کنید که بهترین وسایل گیمینگ 2024 الزاما محصولات جدیدی نیستند و برخی از مواردی که در این فهرست به شما معرفی می‌شوند، محصولاتی موجود در بازار با امکان استفاده در سال 2024 هستند.

لنوو Legion Go

بهترین گجت های گیمینگ 2024
بهترین گجت های گیمینگ

فروش قابل توجه نینتندو سوییچ به خوبی به همه کمپانی‌های فعال در حوزه گیمینگ ثابت کرد که تقاضا برای کنسول‌های دستی قابل حمل بسیار بالا است و همین مسئله سبب شد تا به مرور کمپانی‌های بیشتری کنسول‌های دستی اختصاصی گیمینگ خود را عرضه کنند.

یکی از برندهایی که کنسول دستی گیمینگ خود را در آخرین ماه‌های سال 2024 به عنوان یکی از جذابترین کنسول‌ها عرضه کرد، برند لجین به عنوان زیرمجموعه گیمینگ کمپانی لنوو بود که با کنسول لنوو لجین گو وارد این عرصه شد. این کنسول در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند گیمینگ شناخته می‌شود.

لنوو لجین گو با توجه به مشخصات و قیمت رقابتی که دارد به عنوان یکی از بهترین گجت های مخصوص بازی شناخته می‌شود چراکه تازه در اواخر 2023 معرفی و وارد بازار شد و آزمون واقعی خود را در سال 2024 در رقابت با دیگر محصولات مشابه پس خواهد داد.

هدفون بی‌سیم UWB با رزولوشن بالا

بهترین گجت های مخصوص بازی

در سالیان اخیر هدفون‌های بی‌سیم به بخش مهمی از گجت‌های گیمینگ بدل شده‌اند و محبوبیت بسیار بالایی دارند. با حذف سیم در این محصولات آزادی عمل کاربر بیشتر می‌شود و شما می‌توانید بدون نیاز به قطع کردن اتصال یا درآوردن هدفون از گوش خود، در محیط جابجا شوید.

البته در حال حاضر تنها ایرادی که به هدفون‌های بی‌سیم وارد است، کیفیت صوتی پایین‌تر آن‌ها نسبت به همتایان سیمی است اما انتظار می‌رود در سال 2024 با معرفی محصولاتی با کیفیت بیشتر، این مشکل به مرور رفع شود.

در صورتی که در هدفون‌های 2024 به جای بلوتوث از فناوری UWB استفاده شود، این گجت‌ها می‌توانند صدایی به مراتب واضح‌تر و کم‌نویزتر انتقال دهند و به شماری از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر بدل شوند.

فناوری UWB یا پهنای باند فوق عریض (Ultra Wide Band) نوعی سیستم ارتباط بی‌سیم با برد کوتاه است که با استفاده از امواج رادیویی در فرکانس‌های بالا کار می‌کند.

البته فناوری UWB هنوز در ابتدای راه است و اشکالاتی مانند منطقه اتصال محدود دارد اما در عوض انرژی به مراتب کمتری صرف می‌کند و عمر بیشتری هم دارد.

در حال حاضر گرچه این فناوری به بلوغ کافی نرسیده اما گفته می‌شود که کمپانی‌هایPSB Speaker با m MQA و Sonical  در حال همکاری برای عرضه نخستین هدفون‌های UWB در نخستین ماه‌های سال میلادی جدید هستند که در صورت عرضه، می‌توانند دنیای گجت‌های گیمینگ را متحول کرده و به عنوان بهترین گجت های گیمینگ 2024 شناخته شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

کنسول نینتندو 2

بهترین گجت ها برای بازی
بهترین گجت های هوشمند گیمینگ

در بخش‌های پیشین از تاثیر مهمی که نخستین کنسول دستی نینتندو سوییچ بر بازار گجت‌های گیمینگ داشت برایتان گفتیم. کنسول نینتندو ابتدا در سال 2017 وارد بازار شد و حالا در مدل‌های مختلفی در دسترس گیمرها قرار گرفته است. اقبال گسترده‌ای که به کنسول دستی نینتندو وجود داشت منجر به تغییر رویکرد بسیاری از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه گجت‌های گیمینگ شد و امروزه جز نینتندو شاهد چندین مدل کنسول گیمینگ دیگر هم هستیم.

نینتندو سوییچ با آمار شگفت‌آور فروش خود به یکی از رقبای مهم کنسول‌های سونی و ایکس باکس حداقل در آمار فروش بدل شد و حالا که چند سالی است شایعات درباره نسل بعدی این کنسول در میان است، گفته می‌شود بالاخره و در شش ماهه دوم 2024 باید انتظار عرضه نینتندو سوییچ 2 به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند گیمینگ را داشته باشیم.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از مشخصات فنی این محصول به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی نداریم اما انتظار می‌رود که نینتندو سوییچ 2 از نظر سخت‌افزاری به مراتب قدرتمندتر از نسل قبل باشد و برای رقابت با کنسول‌های دستی لنوو، ایسوس و استیم به پردازنده‌های قدرتمند انویدیا مجهز شده باشد.

نینتندو سوییچ 2 به عنوان یکی از بهترین گجت های هوشمند گیمینگ احتمالا در نسخه‌ای با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود، اما از دیگر مشخصات آن اطلاعات خاصی نداریم.

ایرباد بی‌سیم Sony WF-1000XM5 Truly Wireless

بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل

در سالیان اخیر بخش مهمی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل انواع ایربادهای باکیفیت بی‌سیم بوده‌اند. در واقع و با توجه به تخصصی‌تر شدن صنعت ایربادها، کمپانی‌های بزرگ بسیاری نسبت به عرضه انواع ایرباد اقدام کردند و کیفیت ساخت و کیفیت صدای این محصولات رشد شگرفی پیدا کرد.

همین مسئله سبب شده تا گیمرهایی که عموما تحرک و جابجایی زیاد دارند و از کنسول‌های دستی یا گوشی‌های گیمینگ استفاده می‌کنند، به جای خرید هدفون‌ها و هدست‌های غول‌پیکر یا هندزفری‌های سیمی پردردسر، نسبت به خرید ایربادهای باکیفیت روی بیاورند.

با این حساب باید گفت که یکی از بهترین گجت ها برای بازی 2024 قطعا ایرباد قدرتمند، باکیفیت و مقاوم سونی WF-1000XM5 Truly Wireless است که از نظر کیفیت صدا پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل داشته است. بازتولید صدا در این مدل بهبود شگرفی داشته و توازن بهتری بین باس و صدای زیر این ایرباد برقرار است.

علاوه بر این، ایرباد سونی WF-1000XM5 تاحدی کوچکتر و جمع‌وجورتر طراحی شده و یک طراحی دایره‌ای جذاب دارد که قرار گرفتن آن در گوش را بسیار ساده‌تر می‌کند. کاربران می‌توانند از بین اندازه‌های گوناگون سری سیلیکونی که با جعبه محصول به آن‌ها ارائه می‌شود، بهترین گزینه را برای گوش خود انتخاب کرده و استفاده کنند.

این مدل از ایربادهای سونی به عنوان یکی از بهترین وسایل گیمینگ همچنین به قابلیت حذف نویز فعل مجهز است و در کنار این مورد عملکرد فوق‌العاده‌ای در ارائه صدای متمرکز ارائه می‌کند.

یکی از مواردی که این محصول را به یکی از بهترین گجت های مخصوص بازی بدل کرده است، سازگاری آن با تمام دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های بزرگ است که سبب می‌شود بتوانید با خیال راحت و بدون توجه به مدل و برند گوشی خود نسبت به خریداری و استفاده از آن اقدام کنید.

البته باید بدانید که با یک گجت ارزان طرف نیستیم و اگر می‌خواهید این ایرباد بی‌نقص سونی را که از بهترین گجت های گیمینگ در سال 2024 نیز محسوب می‌شود تهیه کنید، باید برای قیمت 300 دلاری آن که در حال حاضر معادل برخی از گوشی‌های ارزانقیمت بازار است، فکری کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین پاور بانک های 2023

پاوربانک Iniu BI-B63

بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل

گیمر موبایلی جماعت همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌هایش مسئله تمام شدن شارژ باتری گوشی و زمان مورد نیاز برای شارژ شدن مجدد آن است.

در سالیان اخیر، کمپانی‌های گوشی‌سازی چینی و خصوصا برندهای تخصصی فعال در حوزه گیمینگ از جمله ردمجیک و آیکو کوشیده‌اند با ارتقای حجم باتری‌ها، افزایش سرعت شارژ و حتی ایده‌هایی برای نسل جدید باتری‌های موبایلی با دوام شارژ بالاتر این معضل گیمرها را تا حدی برطرف کنند و از همین رو، برخی از بهترین گجت های مخصوص بازی را عرضه کرده‌اند.

با وجود این باز هم یک گیمر در بهترین حالت تنها چند ساعت می‌تواند روی شارژ کامل گوشی خود حساب باز کند و برای مثال اگر گیمر مورد بحث بخواهد بیش از 24 ساعت را در محیطی خارج از منزل سر کند، احتمالا معضل کمبود شارژ او را آزار می‌دهد.

یکی از مهمترین گجت‌های گیمینگی که در این شرایط به فریاد گیمر موبایلی می‌رسد، انواع پاوربانک‌ها است که با ظرفیت‌های گوناگون می‌توانند تا 4 یا 5 دور شارژ مجدد باتری را تضمین کنند. البته اگر بخواهید می‌توانید ظرفیت‌های بیشتری با دورهای بیشتر شارژ مجدد را نیز تهیه کنید اما باید به زمان لازم برای کامل شارژ شدن خود پاوربانک نیز توجه داشته باشید.

در هر حال یکی از جذابترین گزینه‌ها و یکی از بهترین وسایل گیمینگ که البته خود مستقیما در تجربه گیمینگ نقشی ندارد، پاوربانک است که شارژ داشتن گوشی گیمینگ شما را برای چندین ساعت تضمین می‌کند.

یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل در دنیای پاوربانک‌ها، پاوربانک Iniu BI-B63 است که محصولی خاص و منحصربفرد با استفاده‌های فراوان محسوب می‌شود. این پاوربانک سبک، طراحی جعبه‌ای و مستطیل‌شکل دارد و ظرفیت آن برابر با 25 هزار میلی‌آمپر است که به طور متوسط می‌تواند تا 5 بار هر گوشی هوشمندی را شارژ کند مگر اینکه ظرفیت باتری گوشی شما بیش از 5000 میلی‌آمپرساعت باشد.

این پاور بانک علاوه بر گوشی و تبلت، می‌تواند برای شارژ کردن انواع لپ‌تاپ‌ها نیز به کار گرفته شود و با درگاه USB-C قادر به شارژ کردن لپ‌تاپ‌های 65 واتی است. البته شرکت تولیدکننده این پاوربانک در نظر دارد در سال 2024 چندین مدل پاوربانک لپ‌تاپی مخصوص برای سرعت‌های 100 و 140 واتی نیز تولید کند.

این پاوربانک که از جمله بهترین وسایل گیمینگ محسوب می‌شود با پشتیبانی از شارژ سریع می‌تواند تا 60 درصد ظرفیت گوشی هوشمند شما را تنها ظرف 30 دقیقه شارژ کند.

این پاور بانک یک قاب محکم دارد که دوام آن در برابر ضربات را تضمین می‌کند، یک نمایشگر بزرگ نیز در بخش بالایی آن میزان شارژ باقی‌مانده دستگاه را نشان می‌دهد.

پاوربانک Iniu BI-B63 همچنین به دو درگاه USB-C با استانداردUSB Power Delivery  و یک پورت USB-A مجهز شده که همگی علامت‌گذاری شده‌اند تا استفاده از آن‌ها ساده‌تر باشد.

دسته بازی GameSir X3

بهترین گجت های هوشمند گیمینگ

یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل در سال 2024 دسته‌های بازی GameSir X3 محسوب می‌شوند که از زمان عرضه در اواخر سال میلادی گذشته تا امروز شدیدا مورد استقبال گیمرهای موبایلی قرار گرفته‌اند و تجربه‌ای مشابه کنسول‌های دستی را با گوشی‌های گیمینگ فراهم می‌کنند.

دسته موبایل GameSir X3 یکی از بهترین گجت‌های مخصوص بازی برای کاربران اندرویدی است که علاوه بر ارائه قابلیت‌های حرفه‌ای کنسول‌های دستی روی موبایل، امکان خنک‌سازی و فراهم کردن تهویه مناسب برای گوشی در حین بازی‌های سنگین را نیز دارد.

در همین خصوص لازم به ذکر است که عموما گوشی‌های موبایل در زمان بازی‌کردن و در نتیجه زیاد روشن ماندن نمایشگر بسیار داغ می‌کنند. این مسئله در صورتی که شما از دسته بازی GameSir X3 به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی استفاده کنید با یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند برطرف می‌شود.

مساحت ناحیه انتقال حرارت در دسته موبایلی GameSir X3 برابر با 4000 میلی‌متر مربع است و در آن یک لایه خنک‌کننده سیلیکونی روی یک ورق سرد مسی استفاده شده است. بین ورق مس و لایه سیلیکونی نیز یک ماژول خنک‌کننده پلتیر جای گرفته و در پایین‌ترین قسمت سیستم خنک‌کننده هم فن هفت‌پره‌ دستگاه مجهز به سیست کاهش نویز قرار دارد که ترکیب سیستم خنک‌کننده را کامل می‌کند.

از دیگر مزایای این محصول اینکه از D-Pad، آنالوگ و کلیدهای استاندارد کنسول‌های بازی استفاده می‌کند و بعد از نصب آن روی گوشی می‌توانید مانند یک گیمر حرفه‌ای از گوشی خود استفاده کنید. فراموش نکنید که همگی کلیدهای این دسته بازی از D-Pad و آنالوگ گرفته تا دیگر کلیدها قابل جداسازی، جابجایی و تعویض هستند تا گیمر آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

با این اوصاف اگر به دنبال یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل در سال 2024 هستید تردید نکنید و برای سهولت تجربه گیمینگ حتما به سراغ دسته بازی GameSir X3 بروید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

کیبورد لاجیتک K480

بهترین گجت های هوشمند گیمینگ

کمپانی لاجیتک از محبوبترین و معروف‌ترین برندهای فعال در حوزه گجت‌های گیمینگ است که محصولات متنوعی از ماوس و هدفون گرفته تا کیبورد گیمینگ عرضه می‌کند.

یکی از جذابترین و بهترین گجت ها برای بازی از برند لاجیتک، کیبورد مدل K480 این شرکت است که می‌تواند به طور همزمان به سه‌دستگاه وصل شده و با عموم سیستم‌عامل‌های روز از جمله ویندوز، مک او اس، اندروید و کروم او اس نیز سازگار است. شما با وجود یک دکمه چرخان در بخش بالای سمت چپ این کیبورد به سادگی می‌توانید بین هر یک از این سه دستگاه متصل جابجا شوید.

کیبورد گیمینگ لاجیتک به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر ابعادی 31 در 20 سانتی‌متر با ضخامت 4 سانتی‌متر دارد که آن را به محصولی ایده‌آل برای جابجایی بدل می‌کند.

البته از بابت کوچک بودن کیبورد لاجیک نگران نباشید چراکه طراحی این مدل کاملا آشنا است و حفره‌ای نیز در بالای آن قرار گرفته که می‌تواند انواع گوشی یا تبلت‌ها با ضخامت حداکثر 0.4 اینچ و طول 10 اینچ را پشتیبانی کند.

این محصول به گفته شرکت سازنده در برابر ریختن مایعات نیز مقاومت بالایی دارد و با برخورداری از دو باتری AAA یک گجت کم‌مصرف محصوب می‌شود.

هدست ریزر BlackShark V2 Pro

بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر

بخش مهمی از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر و کنسول‌ها را هدفون‌ها تشکیل می‌دهند که امروزه در تنوع بسیار بالایی در بازار موجود هستند.

یکی از بهترین هدفون‌های بازار که از جمله بهترین وسایل بازی نیز محسوب می‌شود، هدست ریزر بلک شارک V2 پرو است که از نظر مشخصات فنی و کیفیت ساخت از برترین‌ها است.

این محصول وزن کم و طراحی ایده‌آلی دارد تا در زمان استفاده‌های طولانی مدت کمترین فشار را بر سر، گردن و گوش بازیکنان وارد کند. باتری هدفون ریزر نیز به گفته سازنده دوام بالایی دارد و برای 70 ساعت استفاده مداوم کارایی دارد.

این هدست همچنین به لطف قابلیت‌های خوبی که دارد علاوه بر بازی برای پخش موسیقی نیز بسیار ایده‌آل است. کیفیت میکروفون هدست ریزر نیز که یک میکروفون قابل جداسازی محسوب می‌شود بسیار بالاست و در انتقال شفاف صدا، عملکرد مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدست ASUS ROG DELTA S

بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر

هدست گیمینگ ایسوس راگ دلتا اس نیز از جمله بهترین گجت های مخصوص بازی است که کیفیت ساخت بالا، طراحی زیبا و مناسب و البته کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

اولین نکته جذاب درباره هدست ایسوس اینکه طراحی بالشتک‌های آن به جای طراحی‌های بیضی و دایره‌ای شکل رایج، به شکل D شکل انجام شده و این مسئله سبب می‌شود تا در استفاده طولانی حتی متوجه وجود این هدست روی سر خود نشوید.

نورپردازی RGB این محصول که مانند دیگر گجت‌های گیمینگ ایسوس با خلاقیت خاصی انجام شده نیز به زیبایی آن افزوده و آن را به یکی از مدرن‌ترین گجت‌های گیمینگ بدل کرده است.

البته مزایای هدست گیمینگ ایسوس فراتر از این‌ها است. یکی از مهمترین این مزایا، برخورداری از تراشه‌های مبدل دیجیتال به آنالوگ بسیار قدرتمند یا DACهایی به نام ESS 9281  است که در آرایشی چهارتایی منجر به بهبود تجربه صوتی در بازی و حتی پخش موسیقی می‌شوند.

ایسوس در واقع به‌جای رویکرد رایج دیگر کمپانی‌های عرضه‌کننده هدفون، به جای استفاده از تنها یک DAC در هدست خود، چندین تراشه مبدل دیجیتال به آنالوگ را استفاده کرده که هر یک برای یک محدوده فرکانسی به کار رفته‌اند. این یعنی یک تراشه برای فرکانس‌های پایین، یکی برای فرکانس‌های میانه، یکی برای فرکانس‌های بالا و یکی برای فرکانس‌های خیلی بالا کار می‌کند که سبب می‌شود کیفیت خروجی صدا در هر یک از این موارد بعد از پردازش به مراتب بالاتر و بهتر از رقبا باشد.

همین مسئله و تعداد بیشتر تراشه‌ها سبب شده تا ایسوس ROG Delta نرخ سیگنال به نویز بالاتری نیز نسبت به هدست‌هایی با یک DAC داشته باشد. کمپانی ایسوس SNR مدل  ROG Delta را برابر با 127 دسی‌بل اعلام کرده که در قیاس با رقبا به مراتب بالاتر است. پس مطمئن باشید که حتی در سال 2024، این هدفون یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر و کنسول محسوب می‌شود.

هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless

بهترین وسایل گیمینگ

در معرفی ایرباد گیمینگ سونی برایتان از جذابیت‌های دنیای هندزفری‌های بلوتوثی گیمینگ اندکی گفتیم. اما یکی از جذابترین گجت‌های این حوزه که توسط برند سرشناس ریزر عرضه شده، هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless است که با طراحی جذاب، ساقه‌هایی کشیده و لوگوی جذاب ریزر روی هر گوشی، می‌تواند در همان نظر اول توجه هر گیمری را جلب کند.

این محصول با سری‌هایی نرم و سیلیکونی برای قرارگیری بهتر در گوش عرضه می‌شود و طراحی جمع‌وجور و مناسب کیس شارژ در کنار قابلیت حذف نویز فعال و نورپردازی RGB از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

شما با برنامه اختصاصی ریزر می‌تواند این محصول را در بخش تنظیمات عملکردهای لمسی، تنظیم اکولایزر، فعال یا غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز و مواردی دیگر مدیریت کنید.

هندزفری Hammerhead True Wireless به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل میکروفونی بسیار قدرتمند و باکیفیت دارد که در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا نیز به خوبی عمل می‌کند و سبب می‌شود این ایرباد را یکی از بهترین ایربادها برای مکالمه بنامیم. مدت‌زمان تاخیر این محصول تنها 60 میلی‌ثانیه است که رضایت هر گیمری را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ورزشی

بهترین گجت‌های گیمینگ

ماوس گیمینگ Logitech G Pro X SUPERLIGHT

بهترین وسایل گیمینگ

یکی از بهترین وسایل گیمینگ در سال 2024 ماوس گیمینگ لاجیتک G Pro X SUPERLIGHT محسوب می‌شود که یک ماوس بی‌سیم با وزنی بسیار کم، سنسوری با دقت و سرعت بالا، عمر باتری مناسب و ظاهر ساده اما در عین حال زیبا به شمار می‌رود.

اساسا کمتر گیمری را پیدا می‌کنید که به فکر تهیه گجت‌های گیمینگ مناسب باشد اما به فکر ماوس گیمینگ نباشد و در این حالت ماوس مذکور لاجیتک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

این ماوس گیمینگ با همکاری تیم گیمینگ لاجیتک جی طراحی و ساخته شده و نه فقط توسط این تیم متخصص بلکه توسط گیمرهایی حرفه‌ای و معروف از جمله نینجا یا حتی در تورنمنت‌های رسمی مورد استفاده و تعریف و تمجید قرار گرفته است.

اهمیت عملکرد صحیح و سریع ماوس برای گیمرها بسیار حیاتی است و میلی‌ثانیه‌ها در اینجا ارزش دارند. بر همین اساس لاجیتک G Pro X SUPERLIGHT  به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر البته همانطور که گفتیم طراحی ظاهری و یا عجیب و غریب رقبای خود را ندارد اما وقتی آن را در دست گرفته و با آن کار می‌کنید کاملا حس کار با یک ابزار حرفه‌ای گیمینگ را خواهید داشت.

شاید تنها نقطه ضعف این مدل این باشد که اساسا برای کار با دست راست طراحی شده و گرچه تیم سازنده مدعی است امکان استفاده از آن با دست چپ نیز وجود دارد، اما باید بدانید که بنابر تجربه ما، در این شرایط کار با دکمه‌های کناری ماوس کمی دشوار می‌شود.

ماوس لاجیتک مجموعا پنج دکمه شامل دو دکمه راست و چپ کلیک، دکمه فوروارد و بک‌وارد و دکمله اسکرولر دارد. سنسور این ماوس یک سنسور اپتیکال HERO است که می‌توانید DPI آن را تا نرخ 25600 بالا ببرید و همچنان ماوس شما با بیشترین دقت ممکن عملیات ردیابی حرکت دست را انجام می‌دهد.

یکی از مهمترین مزایای این ماوس که حتی در نام‌گذاری آن هم مشخص شده، وزن کم و 63 گرمی آن است که تجربه کاربری بسیار راحتی به همراه دارد.

 کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Strix Scope II 96 Wireless

بهترین گجت های گیمینگ

در دنیای گجت‌های گیمینگ، یک عضو مهم دیگر کیبوردهای گیمینگ هستند. محصولاتی مختص گیمینگ با طراحی‌ها و نورپردازی‌های بعضا خیره کننده که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Strix Scope II 96 Wireless از این نظر یکی از بهترین گجت‌های گیمینگ موجود در بازار است که چه در استفاده عادی و چه در تجربه گیمینگ کاربری بسیار ایده‌آلی دارد.

این کیبورد در استفاده عادی هرچیزی که بخواهید دارد اما از نظر اندازه، اندازه آن استاندارد نیست. این محصول همچنین فاقد برخی کلیدهای کاربردی در تجربه کاربری عادی مانند کلیدهای Home و End است و برای دسترسی به این دکمه‌ها باید از کلید FN استفاده کنید.

تجربه تایپ کردن با این مدل اما یک تجربه استثنایی است و افرادی که از این محصول برای تایپ کردن استفاده کرده‌اند می‌گویند که در استفاده برای تایپ، تکیه‌گاه مچ دست این کیبورد چندان کاربرد ندارد چراکه بیشتر بر مچ فشار می‌آورد.

تجربه گیمینگ نیز با این کیبورد بسیار ایده‌آل، نرم و روان است و گرچه عملکرد کیبورد تا حد زیادی به خود بازی بستگی دارد، اما باید گفت که این کیبرد ایسوس در مجموع تجربه کاربری بسیار جذابی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بدرد نخور ترین گجت های بازار

کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow V3 Pro

بهترین گجت های گیمینگ

یکی دیگر از بهترین گجت های گیمینگ برای کامپیوتر که هر گیمری به آن نیاز خواهد داشت، کیبرد گیمینگ ریزر BlackWidow V3 Pro است که همچنان در دسته کیبوردهای گیمینگ از مدعیان مهم و اصلی محسوب می‌شود.

این کیبورد ترکیبی از زیبایی، کارایی و تجربه متفاوت است و با ویژگی‌های خاص و منحصربفرد خود در کنار نورپردازی RGB جذابیت خاصی برای گیمرها دارد.

این کیبورد گیمینگ از سوئیچ‌های مکانیکال سبز و زرد رنگی نیز برخوردار است که با کلیدهای مکانیکال که سروصدای کمتری ایجاد می‌کنند، عملکردی بی‌نظیر و سرعت عملی فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد.

بخش پایینی این کیبورد را نیز یک استراحتگاه مچ دست تشکیل داده که لوگوی زیبای ریزر روی آن قابل مشاهده است. خوشبختانه در این مدل اندازه و ارتفاع کلیدها به حدی است که شما می‌توانید با قدرت تمام و فشار مناسب از همه کلیدها استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین هدفون های گیمینگ 2024 کدامند؟

ریزر BlackShark V2 Pro، ایسوس ROG DELTA S و ریزر Hammerhead True Wireless از جمله بهترین هدفون‌های گیمینگ 2024 هستند.

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2024 کدامند؟

ایسوس  ROG Strix Scope II 96 Wireless و ریزر BlackWidow V3 Pro از جمله بهترین کیبوردهای گیمینگ هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های گیمینگ 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر