coinex
راهنمای خرید تکراتو

اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی فاش شد. غول چینی تکنولوژی جهان در اصل پوسته MIUI خود را شیک‌تر و مدرن‌تر کرده است.

اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد. عده‌ای از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو توانستند به سیستم‌عامل جدید شیائومی دسترسی پیدا کرده و تصاویر آن را منتشر کنند. براساس این تصاویر، سیستم‌عامل اختصاصی و یکپارچه شیائومی که بر روی همه دیوایس‌ها قابل نصب است، تمرکز ویژه‌ای بر روی شخصی‌سازی داشته و پر از امکانات ریز و درشت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

شیائومی پس از ۱۳ سال رابط کاربری MIUI را که بر پایه‌ اندروید توسعه داده شده بود کنار گذاشت و اکنون قصد دارد محصولاتش را با سیستم‌عامل جدید هایپر او اس در دسترس قرار دهد. HyperOS وارد گوشی شیائومی و ساعت هوشمند شیائومی و سایر دستگاه‌های این شرکت خواهد شد.

اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

بر اساس اعلام شیائومی، سیستم‌عامل HyperOS نخستین‌ بار در گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ استفاده می‌شود. برخی از شایعه‌ها می‌گویند قیمت گوشی شیائومی ۱۴ حدودا ۲۵۰ دلار از قیمت گوشی آیفون ۱۵ کمتر است.

شماری از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مدعی دسترسی به HyperOS شده‌اند و اسکرین‌شات‌هایی از این سیستم‌عامل منتشر کرده‌اند. اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که سیستم‌عامل HyperOS شیائومی تمرکز ویژه‌ای روی شخصی‌سازی خصوصاً در صفحه‌ قفل دارد.

اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی منتشر شد

شیائومی در پی رونمایی فونت و ویجت جدید است و استایل ساعت را در HyperOS عوض می‌کند تا هر کاربر مطابق سلیقه‌اش سراغ شخصی‌سازی این سیستم‌عامل برود. به‌علاوه امکان شخصی‌سازی والپیپر وجود خواهد داشت.

کنترل سنتر HyperOS طراحی ساده‌تر و شیک‌تری نسبت‌به MIUI دارد و تا حد زیادی شبیه کنترل سنتر نسخه‌ جدید iOS به‌نظر می‌رسد. آیکون اپلیکیشن‌ها مشابه MIUI 14 است.

فراموش نکنید که اسکرین‌شات‌های فاش‌شده، به نسخه‌های بتای اولیه‌ HyperOS مربوط هستند و شیائومی در گذر زمان تغییرات بیشتری روی این سیستم‌عامل اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تصاویر از سیستم عامل HyperOS شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام Xiaomi12TPro آپدیت میگیره ؟

    پاسخ