coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی با آپدیت MIUI 15 به طور کامل برطرف می‌شود

مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی یکی از باگ‌های عجیب این گوشی‌ها است که با آپدیت جدید MIUI 15 این مشکل برطرف خواهد شد.

طبق گفته‌های شیائومی، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که با انتشار MIUI 15 مشکلات و باگ‌های دردسرساز نرم‌افزاری گوشی‌ها را برطرف کنند. اینطور که به نظر می‌رسد مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی ردمی و پوکو هم حل خواهد شد.

رابط کاربری MIUI که تنها بر روی گوشی‌های شیائومی در دسترس است، مملو از مشکلات نرم‌افزاری ریز درشت بود که به شدت استفاده از این گوشی‌ها را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 14 برای گلکسی F23 منتشر شد [+بروزرسانی رابط کاربری One UI 6]

مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی پس از انتشار MIUI 13 تصمیم گرفت تا بر روی مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری تمرکز بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند گوشی‌ها را برای استفاده آسان‌تر کند و به بقیه رقبای اندروید خود نزدیک شود.

رابط کاربری MIUI 14 به یکی از بهترین رابط کاربری‌های شیائومی تبدیل شد و توانست توجه کاربران این گوشی‌ها را به خود جلب کند. البته یکی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین باگ‌ها مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی بود که تا امروز پا برجاست.

مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی

به گزارش Rmupdate، حالا شیائومی شروع به تست MIUI 15 کرده است و به نظر می‌رسد مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در گوشی‌های شیائومی برطرف شده است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انتشار نسخه کامل MIUI 15 خواهیم بود.

سیستم‌عامل MIUI، اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه درحال اجرا هستند و مورد استفاده قرار نمی‌گیرند را می‌بندد، سپس MIUI تصمیم می‌گیرد دسترسی به اینترنت را از آن‌ها بگیرد تا از مصرف بی‌جا باتری و داده جلوگیری شود.

به همین خاطر کاربران شیائومی بعد از باز کردن این اپلیکیشن‌ها با تعداد زیادی از نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها روبه‌رو می‌شوند که باید خیلی وقت پیش به آن‌ها نمایش داده می‌شد.

شیائومی اکنون از سیاست‌های تازه‌ای در زمینه ذخیره‌سازی انرژی استفاده می‌کند و قصد دارد با این تغییرات مشکل عدم نمایش اعلان‌ها را برطرف کند. در همین راستا قابلیت‌هایی به MIUI Security اضافه می‌شود که به کاهش میزان مصرف دیتا و انرژی برنامه‌های فعال در پس‌زمینه منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر