coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن (OnePlus Open) رونمایی شد؛ همان اوپو فایند N3 اما کمی شکیل‌تر!

سرانجام گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن به‌عنوان نخستین گوشی تاشو این برند رونمایی شد. این محصول از نظر طراحی و برخی مشخصات شباهت فراوانی با گوشی تاشو اوپو Find N3 دارد.

گوشی تاشو OnePlus Open با بدنه‌ای بسیار باریک و ضخامت 5.8 میلی‌متری در حالت بازشده و ضخامت 11.7 میلی‌متری در حالت بسته معرفی شد. این گوشی افزون‌بر اینکه در میان باریک‌ترین تاشوهایی بوده که در دنیاست، با وزن 239 گرم از وزن بسیار سبکی هم برخوردار است. به همین جهت استفاده از آن به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی با یک دست، سریع و آسان به نظر می‌رسد و تفاوت آنچنانی با استفاده از یک تلفن محبوب همچون آیفون 14 پرو مکس ندارد.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن در تست 1 میلیون بار تاشدن قرار گرفته و کیفیت آن از سوی گواهینامه TÜV مورد تایید است. این میزان تست تاشدن بیشتر از هر برند دیگری است. لذا بر روی کاغذ، این بدان معناست که حتی چنانچه OnePlus Open را 100 بار در روز باز و بسته کنید، حداقل از لحاظ مکانیکی، لولا باید 27 سال دوام بیاورد!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن

از نظر ظاهری همانطور که اشاره شد شباهت فراوانی میان Oppo Find N3 و OnePlus Open وجود دارد که البته بی‌دلیل هم نیست و درواقع آن‌ها زیر نظر یک شرکت مادر تولید می‌شوند. با این حال هر کدام به گونه‌ای این محصول را با برند خود معرفی کردند که به‌نظر بی‌همتا هستند!

ساختار نازک گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن ظاهری فریبنده به آن داده، با این حال باید بدانید که این گوشی از آلیاژ تیتانیوم تولید شده است تا 4 برابر سخت‌تر از فولاد ضد زنگ باشد. همچنین امنیت صفحه نمایش انعطاف پذیر AMOLED با فیبر کربن تامین شده است.

در زمینه نمایشگر هیچ اهمیتی ندارد که از صفحه نمایش انعطاف پذیر داخلی یا صفحه نمایش بیرونی استفاده می‌کنید، هر دوی آن‌ها دارای پنل AMOLED با رزلوشن 2K با حداکثر روشنایی 2800 نیت بوده و به صورت کامل از Dolby Vision پشتیبانی خواهند کرد. رفرش‌ریت هر دو آن‌ها 120 هرتز و تطبیق‌پذیر است.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن

گوشی تاشو وان پلاس Open با وجود اینکه نازک و سبک است، اما همچنان فضای کافی برای قرارگیری یک ماژول دوربین سه گانه عالی داشته که با همکاری Hasselblad تهیه شده است. دوربین اصلی از حسگر تصویر 48 مگاپیکسلی 1/1.43 اینچی سونی LYT-T808 است. این یک سنسور پیشرفته با پیکسل‌های ترانزیستوری دولایه است که توانایی جذب نور بیشتر را دارد. ادعا شده که به لطف فناوری Pixel Stacking می‌تواند به عملکرد حسگرهای تصویر 1 اینچی سونی نزدیک شود.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن

این حسگر تصویر گستره دینامیکی دوربین را تا میزان فراوانی افزایش خواهد داد و عملکرد عکاسی در شب را ارتقاء خواهد داد. البته، مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز شده تا لرزش‌ها را از میان ببرد و عکس‌های در نور کم را حتی بیشتر بهبود دهد.

به‌منظور زوم، OnePlus Open از سنسور 64 مگاپیکسلی با OIS برخوردار بوده که می‌توان تا 3 برابر بزرگنمایی را به ارمغان آورد. این سنسور نیم اینچی بزرگترین حسگر دوربین تله فوتو در یک دستگاه تاشو بوده و امکان زوم درون سنسور 6 برابر اضافی را ایجاد خواهد کرد. به لطف الگوریتم جدید Ultra Res Zoom به‌منظور تثبیت و وضوح، OnePlus Open می‌تواند تا 120 برابر زوم کند.

حالت پرتره Hasselblad در برنامه دوربین از هر سه دوربین جهت جمع‌آوری داده‌های عمق بهره‌برداری خواهد کرد، و قابلیت جمع‌آوری نور OnePlus Open را تضمین خواهد کرد که می‌توانید پرتره‌های خوبی در شب به ثبت برسانید.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن

رابط کاربری جدید OxygenOS 13.2 برای گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن به شما این قابلیت را خواهد داد که چندین برنامه را همراه یکدیگر باز نگه داشته و در صورت نیاز از آن‌ها بهره‌برداری کنید. اندازه پنجره‌های برنامه‌های فعال را می‌توان تغییر و به میل کاربر تغییر مکان داد. این رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید 13 بوده و متاسفانه درباره تعهد آپدیت اطلاعاتی ارائه داده نشده است.

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن

در تکمیل لیست مشخصات باید اشاره کرد که OnePlus Open یک دستگاه پرچمدار واقعی است. این گوشی از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 ارائه خواهد شد. گوشی تاشو وان پلاس Open یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی در اختیار داشته و از شارژر 67 واتی که می‌تواند در 42 دقیقه آن را از 1٪ به 100٪ شارژ برساند، پشتیبانی خواهد کرد. قیمت وان پلاس اوپن برای بازار اروپا برابر 1799 یورو اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر