coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی تاشو اقتصادی هواوی به زودی معرفی می‌شود

براساس گزارشات اخیر، گوشی تاشو اقتصادی هواوی قرار است به زودی معرفی شود. ظاهراً این گوشی جذاب از خانواده گوشی‌های تاشو Pocket S خواهد بود.

به تازگی یکی از افشاگران حوزه فناوری به نام Revegnus خبر داده است که گوشی تاشو اقتصادی هواوی به زودی معرفی خواهد شد و رقبایی مانند گلکسی زد فلیپ سامسونگ را از لحاظ میزان فروش به چالش خواهد کشید. البته با قیمت رقابتی این گوشی جذاب، انتظارها نیز براین اساس است. طبق اطلاع این افشاگر، گوشی تاشو غول فناوری چینی Huawei Pocket S نام خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Huawei Pocket S به عنوان گوشی تاشو اقتصادی هواوی به زودی معرفی خواهد شد

به گفته یک افشاگر اطلاعات به نام Revegnus، هواوی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند تاشو با مشخصات پایین‌رده است. احتمالا این دستگاه با نام تجاری P Pocket وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ به طور رسمی رونمایی شود.

احتمالا، گوشی تاشو ارزان هواوی، قیمتی حدود ۷۳۵ دلار یا کمتر خواهد داشت. مشخص نیست که این تلفن هوشمند تنها در بازار چین عرضه می‌شود یا راهی بازار جهانی نیز خواهد شد. گفته می‌شود که این محصول همانند Pocket S در چندین رنگ مختلف به دست کاربران می‌رسد.

Huawei Pocket S به عنوان گوشی تاشو اقتصادی هواوی به زودی معرفی خواهد شد

این منبع اطلاعاتی در ادامه اشاره کرد که سامسونگ نیز در حال توسعه دستگاه مشابهی است. اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است اما همین منبع، قبلاً در ماه اوت اعلام کرده بود که سامسونگ در حال انجام آزمایشات روی دستگاه جدیدی به نام «Galaxy Z FE» است. مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که این دستگاه در کنار گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شود.

احتمالا این تلفن‌های هوشمند تاشو آینده سامسونگ در آگوست ۲۰۲۴ رونمایی خواهند شد. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، Galaxy Z FE یک گوشی تاشو مقرون به صرفه از سامسونگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی تاشو اقتصادی هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر