coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 [+جدول]

بهمن موتور قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 را اعلام کرد. وانت‌بار تخصصی بهمن موتور که نسخه ایرانی وانت‌بار مزدا است، زین پس با افزایش قیمت شدید عرضه می‌شود.

قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 توسط بهمن موتور اعلام شد. ظاهراً این شرکت خصوصی قصد دارد مبلغ جریمه 14 هزار میلیارد تومانی که از طرف سازمان ملی استاندارد و دادستانی برای این شرکت درنظر گرفته شده است را از جیب متقاضیان درآورد؛ چرا که قیمت کارا تک‌کابین و دوکابین را به طرز عحیبی افزایش داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید وانت کارا مهر 1402

بهمن موتور بار دیگر و در کمتر از یک ماه، قیمت وانت کارا را افزایش داد. این پیکاپ باری که از جمله محبوب‌ترین وانت‌بارهای ایران است در دسته خودروهای کار و تجاری قرار دارد و به همین دلیل شورای رقابت نمی‌تواند بر قیمت‌گذاری آن نظارت کند.

قیمت وانت کارا پیش از این و در روزهای پایانی خرداد 1402 با افزایش قابل ملاحظه‌ای اعلام شده بود و این افزایش انتقادات زیای را سبب شده بود. بعد از این و در شهریور ماه بار دیگر بهای جدیدی برای این محصول اعلام شد. حالا نیز بعد از گذشت 1 ماه می‌بینیم که بهمن موتور دوباره قیمت کارخانه جدیدی برای وانت کارا در نظرگرفته و موفق شده تا نسخه تک و دو کابین این پیکاپ‌ را گرانتر به مردم فرو ش کند.

قیمت کارخانه‌ای نسخه تک‌کابین کارا امروز حدود ۲۷ میلیون و نسخه دو کابین هم ۳۹ میلیون گران‌تر شد و حالا بهای آنها به ترتیب به ۴۸۱ و ۵۱۶ میلیون تومان رسیده.

قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 توسط بهمن موتور اعلام شد [+جدول]

با این اوصاف باید دید تکلیف قیمت خودروهای کار و تجاری در فقدان شورای رقابت تا چه زمانی با این روش پیش‌ می‌رود و آیا واقعا هیچ نهادی بر این موضوع نظارت نخواهد کرد؟ به نظر می‌رسد به مرور قیمت پیکاپ‌های کار و تجاری از سدان‌ها و کراس‌اوورهای لوکس هم بیشتر می‌شود!

وانت کارا در کنار آریسان 2 و وانت پراید و البته در فقدان حضور برندهای مطرح خارجی، قیمت بالای پیکاپ‌های چینی و قدیمی شدن نیسان زامیاد توانسته به خوبی جای خود را در بازار باز کند.

وانت کارا تک کابین مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می کند. این وانت دارای یک رادیو پخش است که می توانید به کمک پورت AUX و SD به آن متصل شوید و در ضمن این خودرو مجهز به سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر ) است. همچنین کارا تک کابین با ظرفیت ۲ سرنشین گزینه ای مناسب برای حمل کالا می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ اعلام قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 توسط بهمن موتور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر