;
coinex

قیمت جدید رانا پلاس مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید رانا پلاس مهر 1402 اعلام شد. ایران خودرو امروز قیمت یکی از محبوب‌ترین خودروهای خود را بار دیگر افزایش داده است.

قیمت جدید رانا پلاس مهر 1402 توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد. رانا پلاس یکی از خودروهای حاضر در طرح فروش یکپارچه است که در این سامانه ثبت سفارش بالایی داشت. بزرگترین شرکت خودروسازی ایران برای این سدان محبوب خود، قیمت ۳۲۹.۱۳۴.۰۰۰ را در نظر گرفته است که نسبت به قیمت قبلی 7 میلیون تومان افزایش یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید رانا پلاس مهر 1402

ایرانخودرو در جدیدترین ابلاغیه خود قیمت رانا پلاس را با افزایش حدود 7 میلیونی، 329 میلیون و 134 هزارتومان اعلام کرده است.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید مهر ۱۴۰۲ (تومان)
رانا پلاس ۳۲۲.۲۰۰.۰۰۰ ۳۲۹.۱۳۴.۰۰۰

رانا پلاس در تیپ پایه به پیشرانه TU5 مجهز است. این محصول یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی دارد که توان تولید 105 اسب بخار قدرت و گشتاور 142 نیوتن‌متر را دارد. جعبه دنده این محصول از نوع 5 سرعته دستی است. رانا پلاس کلاس به امکاناتی چون دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، پوزیشن لامپ، فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، تهویه دستی، سنسور پارک عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، تریم داخلی پارچه‌ای و… مجهز است.

در تیپ کاملتر رانا پلاس که هنوز قیمت آن اعلام نشده است، پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس دیده می‌شود. این پیشرانه که فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی را دارد، ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده این مدل از رانا پلاس ۶ سرعته دستی است. در رانا پلاس TU5 پلاس ویژگی‌های بیشتری مانند فرمان کمکی برقی و سقف پانوراما با سایه‌بان دستی هم دیده می‌شود. در این نسخه از رانا پلاس هم باید قابلیت‌هایی مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و سامانه پایش فشار باد تایرها هم به خودرو اضافه گردد.

رانا پلاس ایرانخودرو که از جمله محصولات صادراتی این خودروساز داخلی محسوب می‌شود، از موفقترین سدان‌های ایران است که در بازار داخلی نیز استقبال خوبی از آن شده است. نکته جالب درباره رانا اما این است که این محصول با کیفیتی به مراتب بهتر و با استانداردهای اروپایی به کشور تونس صادر می‌شود. درواقع تفاوت بین نسخه داخلی و صادراتی رانا تفاوت چشمگیری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید رانا پلاس مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی کم افزایش قیمت داشته بیشتر از این ارزش داره

    پاسخ