;
coinex

شرایط طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402 اعلام شد. کرمان موتور طرح فروش اقساطی پیکاپ پرفروش خود را از چند روز دیگر در کنار طرح فروش نقدی آغاز می‌کند.

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی KMC T8 مهر 1402 را ابلاغ کرد. در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌های فروش نقدی و یا انتخاب طرح‌های فروش اقساطی 18، 24 و یا 36 ماهه، اقدام به خرید پیکاپ کی‌ام‌سی T8 نمایند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402

طرح جدید فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 کی ام سی شرکت کرمان موتور ویژه مهر 1402 از شنبه 15 مهرماه آغاز شده و تا یکشنه 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

پیکاپ جذاب کرمانی‌ها با وجود مشخصات فنی نه‌چندان دلچسبش در قیاس با نمونه‌های آمریکایی و ژاپنی، پرفروش‌ترین پیکاپ بازار ایران است و در کارخانه کرمان موتور مونتاژ می‌شود.

قیمت مصوب پیکاپ KMC T8 که محبوبترین پیکاپ بازار ایران محسوب می‌شود، یک میلیارد و 650 میلیون تومان و موعد تحویل خودرو در هر دو حالت نقد و اقساط، 45 روز کاری اعلام شده است.

طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402 ابلاغ شد

براساس بخشنامه مهرماه فروش نقد و اقساط KMC T8 کرمان موتور، سند خودروها تا پایان اقساط در رهن این شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهایی سند خودرو آزاد خواهد شد.

با گشودن درب موتور KMC T8 با یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 2 لیتری مواجه میشویم که به کمک پرخوران توربو قادر است 174 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 5000) و 290 نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور 1800 الی 4000) تولید نماید. از جمله نکات مثبت این انجین میتوان به گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت مقداری کمتر از رقبای تنفس‌طبیعی اشاره نمود؛ با این حال حساسیت یک موتور توربوشارژر به کیفیت سوخت و شرایط نگهدرای مقداری بالاتر از انواع اتمسفریک خواهد بود. وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی قرار گرفته که میتواند نیرو را به چرخ‌های عقب و یا هر چهارچرخ منتقل نماید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ طرح فروش اقساطی KMC T8 مهر 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام
    شرکت های خودرو سازی دست به قمار خطرناکی زده اند کلاه برداری روش درستی نیست با قرارداد مبهم پول مردم را بلوکه و سپس بعد از خلف وعده پول طرف را پس نمیدهند
    وزارت صنایع هم حمایت نمیکند و شریک دزدان است

    پاسخ

    دروغگو ترین شرکت در خدمات پس از فروش کرمان موتور هنوز ماشینم ۳۰۰۰کیلومتر کار کرده با بهانه اینکه چرا ظرف شش ماه مراجعه نکردی گارانتی ام را قبول نداره و یه تعویض روغن و بازدید ساده ۲/۹۰۰/۰۰۰ تومان برخلاف قانون از من گرفت

    پاسخ

    سلام ، قیمت این خودرو خیلی بالا است، توان خرید برای مردم وجود ندارد.

    پاسخ

    با این قیمت نمی شود خرید کرد خیلی گران است.

    پاسخ