coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش ایرانخودرو دیزل مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش ایرانخودرو دیزل مهر 1402 اعلام شد. زیرمجموعه ایرانخودرو در این طرح پیکاپ فوتون و ون وانا را عرضه کرده است.

طرح فروش ایرانخودرو دیزل مهر 1402 ابلاغ شد. ایران خودرو دیزل در راستای مشتری ‌مداری و تنظیم بازار، پیش فروش دو محصول ون وانا TZ3 و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون را از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

حتما بخوانید: 


طرح فروش ایرانخودرو دیزل مهر 1402

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس، ثبت‌نام ون وانا TZ3 از  ساعت ۱۰ صبح و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir آغاز شده است.

این طرح به طور پیشفروش پیش‌بینی شده و جزئیات و شرایط فروش متعاقبا در بخش نامه‌های فروش شرکت اعلام خواهد شد. فوتون تونلند جدید تنها پیکاپ دیزلی ایران محسوب می‌شود که به پیشرانه معروف کامینز 2.8 لیتری توربوشارژ با توان تولید 360 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است.

خودروی لوکس پیکاپ دوکابین دیزلی تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

ون وانا از موتور مدل 3TZ  با تکنولوژی تویوتا بهره می‌گیرد. حداکثر قدرت موتور این ون 150 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه با توان تولید حداکثر گشتاوری 245 نیوتن متر در 3400-3600 دور در دقیقه با حجم سیلندرها 269 سی سی با استاندراد آلایندگی یورو 5 در بازار عرضه می‌شود. موتور این خودرو 4 سیلندر خطی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری، تزریق مستقیم و بنزینی است.

طرح فروش ایرانخودرو دیزل شهریور 1402 ابلاغ شد

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نمایندگی‌های مجاز و یا سایت اینترنتی فروش محصولات شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش ایرانخودرو دیزل مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کسی از ایران خودرو دیزل خودرو نخره خصوصا همین بنز نارنجی که متعلق به عهد تیر و کمان است و قاتل جاده نام داره.خجالت بکشید و دیگه این اشغال ها رو تولید نکنید .آبرو برای این مملکت نگذاشتین با این تولیدات بنجل و اشغال.

    پاسخ