coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه سایپا اطلس مشخص شد

قیمت کارخانه سایپا اطلس بالاخره مشخص شد. دومین خودروساز ایران قیمت چند مدل از خودروهای جدید خود را اعلام کرده است.

قیمت کارخانه سایپا اطلس بالاخره توسط شرکت سازنده اعلام شد. خودرو اطلس که از آن به عنوان جایگزین کوییک یاد می‌شود، به‌زودی وارد بازار می‌شود. این خودرو که بیشترین تغییر را نسبت به محصولات دیگر سایپا به خصوص در بخش کابین دارد، قیمت نسبتا بالایی دارد و بسیاری از افراد معتقدند ارزش خرید این محصول پایین است.

با وجود بی‌اطلاعی متقاضیان از قیمت خودروهای جدید سایپا، در جریان برگزاری طرح یکپارچه فروش خودرو، عموم متقاضیان استقبال خوبی از خودروهای جدید کردند و البته عموما انتظار قیمت‌هایی اقتصادی داشتند. قیمت‌های اعلامی سایپا اما احتمالا بسیاری از متقاضیان را غافلگیر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه سایپا اطلس بالاخره اعلام شد

گروه سایپا بالاخره و پس از مدت طولانی انتظار متقاضیان، قیمت اطلس و چند محصول جدید دیگر خود را که پیش از این در سامانه یکپارچه عرضه کرده بود اعلام کرد. فهرست اعلام شده توسط سایپا،‌ علاوه بر قیمت کارخانه سایپا اطلس شامل قیمت جدید شاهین اتوماتیک، ساینا GX، ساینا SDA و کوییک GXR می‌شود و بنابر گرفته این خودروساز ویؤه سه ماهه سوم سال 1402 است.

قیمت این خودروها نهایی بوده و شرکت سایپا به قیمت کارخانه‌ای آنها هزینه‌هایی چون ۶ درصد مالیات ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۲.۵ درصد مالیات هوای پاک، ۱ درصد مالیات ماده ۳۰ قانون مالیات ارزش افزوده، ۱ درصد مالیات شماره‌گذاری، ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان هزینه بیمه شخص ثالث و ۶۰۰ هزار تومان هزینه خدمات شماره‌گذاری، پست و نصب پلاک را نیز اضافه کرده است.

قیمت نهایی شاهین اتوماتیک و اطلس سایپا:

نام محصول قیمت نهایی
شاهین اتوماتیک ۶۲۵ میلیون تومان
اطلس G ۳۹۵ میلیون تومان
ساینا GX ۳۲۶ میلیون تومان
ساینا SDA ۳۱۵ میلیون تومان
کوییک GXR ۳۷۰ میلیون تومان

این محصولات جدید سایپا که از دور اول سامانه یکپارچه عرضه شده بودند با وجود گذشت ماه‌ها، تاکنون قیمت مشخصی نداشتند. موضوعی که منجر به شکایت و اعتراض بسیاری از متقاضیان شده بود.

البته در حال حاضر و با وجود اعلام قیمت نیز، به نظر می‌رسد متقاضیان از قیمت‌های اعلامی شاکی و در فکر انصراف از محصول ثبت سفارش شده هستند.

مشخصات سایپا اطلس

سایپا اطلس در دو نمای داخلی و خارجی درواقع فیس‌لیفتی از کوییک به نظر می‌رسد و درنتیجه توقع نداریم سایپا پیشرانه جدیدی برای آن درنظرگرفته باشد. موتور درنظرگرفته شده برای سایپا همان پیشرانه M15 است، با این تفاوت که این پیشرانه نیز کمی بهبود داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت کارخانه سایپا اطلس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (190 نظر)

    مهندسین وکارگران زحمتشو میکشن .ولی سوداصلی رومدیران مفتخور.ملت پولتون پیش سگ بندازین بازجلو۵شرکتسایپا دروغگو که رعایت هموطنان خودشو نمیکنه هم رد نشین.

    پاسخ

    مهندسین وکارگران زحمتشو میکشن .ولی سوداصلی رومدیران مفتخور.ملت پولتون پیش سگ بندازین بازجلو۵شرکتسایپا دروغگو که رعایت هموطنان خودشو نمیکنه هم رد نشین.

    پاسخ

    من اطلس رو با تحویل زمستان 1402 دارم، ولی مگه خر سرم رو گاز گرفته که 400 بدم این آشغال!!!
    شما الان با 420 تومن میتونی پارس سال مدل 1401 اونم تمیز بخری
    واقعا خریدن این اشغال با این قیمت …. بیخیال

    پاسخ

    ای کاش یکی هم پیدا میشد این نظرات رو میخوند تا میفهمید مردم خر نیستند . حیف که اونای که باید بخونن نیستن

    پاسخ

    سایپا چرا از پلتفرم پراید نمی‌کشه بیرون؟! لااقل با یه طراحی خوب کلاه بذار سر مردم، بخدا تقصیر خودمونه که اینجوری از ساینا و کوئیک استقبال کردیم. چیه این اطلس والا کشورای دیگه ماشین شارژی الان دارن میزنن با این متریال و کیفیت بازم طراحیش بهتره

    پاسخ

    خیلی جالبه امسال سال مهارم تورم هم هست .از همون ماه اول تورم شروع شده و ادامه داره. ما بیچارهها ایران خودرو ثبت نام کردیم و گفتن ۵تا الویت انتخاب کنید امسال میدیم از ۵تا الویت آخریش دادن کوییک با ۲۸۰. خدا لعنتتون کنه

    پاسخ

    چه نظری بدیم جناب …چرا کسی نیست از مردم بیچاره حمایت کنه شورای رقابت از کجا این قیمتو در آورده چجوری حساب کرده که قیمت اطلس یا تارا دنده ای قیمتش یکی شده .‌.هیچکس نیست بخواد با شورای رقابت صحبت کنه که دلیل این قیمت رو توضیح رو بده

    پاسخ

    سلام مگر قیمت آپشنا که نصب کردن به قیمت کویک اضافه کنید 300 میلیون نمیشه حالا چرا 395 چقدر سود این سایپا خداخوار میخواد

    پاسخ