;
coinex

از مک‌بوک پرو M3 در رویداد اپل رونمایی خواهد شد

اپل چند روز دیگر در مراسمی ویژه از مک‌بوک پرو M3 رونمایی خواهد کرد. ظاهراً ارزشمندترین کمپانی جهان قصد دارد 2 مدل تراشه جدید در این رویداد نیز معرفی کند.

بامداد 9 آبان شبی هیجان‌انگیز برای اپل و دوست‌داران فرم‌فکتور این شرکت قدرتمند خواهد بود؛ زیرا اپل قصد دارد در یک رویداد ویژه به نام “Scary Fast” از دو پردازنده جدید کلاس‌ PCها به نام‌های M3 Pro و M3 Max رونمایی کند. اما یک افشاگر دنیای فناوری به تازگی فاش کرده است که غول فناوری جهان تصمیم دارد در این مراسم از لپ‌تاپ قدرتمند مک‌بوک پرو M3 نیز رونمایی کند. در ادامه نوشته با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مک‌بوک پرو M3 احتمالاً در رویداد اپل رونمایی خواهد شد

مینگ‌چی کو، افشاگر معروف، می‌گوید که رویداد Scary Fast اپل بر معرفی مدل‌های مک‌بوک پرو با پردازنده‌های سری M3 متمرکز خواهد بود. به‌نظر می‌رسد کو انتظار رونمایی چند پردازنده M3 را دارد که احتمالاً شامل M3 Pro و M3 Max خواهند بود.

مک‌بوک پرو M3 احتمالاً در رویداد اپل رونمایی خواهد شد

اگر این خبر حقیقت داشته باشد و اپل پردازنده‌های M3 Pro و M3 Max را هم‌زمان معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که مک‌بوک پرو ۱۴ اینچ و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ نسل جدید با این پردازنده‌ها از راه برسند.

مارک گرمن از بلومبرگ با اینکه پیش‌تر گفته بود اپل تا اوایل سال ۲۰۲۴ لپ تاپ‌های مک‌ بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ را با تراشه‌های M3 Pro و M3 Max به‌روزرسانی نمی‌کند، حالا می‌گوید اپل در حال آزمایش مدل‌های M3 Max و M3 Pro مک‌بوک پرو است.

با‌توجه‌به اینکه زمان زیادی تا مراسم اپل باقی نمانده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم قیمت مک بوک پرو جدید اپل چقدر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی مک‌بوک پرو M3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر