;
coinex

آنر با فروش 18 درصدی در صدر جدول پرفروش‌های بازار چین؛ سبقت آنر از اپل و شیائومی

در بازار موبایل چین با فروش 11.8 میلیون گوشی هوشمند شاهد سبقت آنر از اپل و شیائومی با کسب 18 درصد از فروش بازار چین و قرارگیری در رتبه اول هستیم.

با توجه به رشد مشکلات اقتصادی فروش گوشی‌های هوشمند طی سه‌ماهه سوم سال 2023 نسبت به سه‌ماهه سوم 2022 در بازار چین به میزان 5 درصد کاهش یافته است. براساس گزارش رویترز و به نقل از مرکز اطلاعاتی Canalys، فروش گوشی‌های هوشمند چین به 66.7 میلیون دستگاه رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سبقت آنر از اپل

آنر با فروش 11.8 میلیون گوشی و سهم 18 درصدی، رتبه نخست بازار چین را به‌دست آورده است. اوپو و اپل نیز هر دو با کسب 16 درصد سهم در جایگاه دوم قرار گرفتند و بنابراین در این بازار شاهد سبقت آنر از اپل هستیم. گفتنی است که با عرضه آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در چین، فروش اپل در چین افزایش یافته است. قیمت گوشی آیفون جدید اپل در مقایسه با قیمت گوشی‌های نسل پیشین آن،‌ با تغییر روبرو نشده که می‌تواند یکی از علل فروش روبه‌رشد آن‌ها باشد.

از طرفی برند ویوو با کاهش فروش 26 درصدی نسبت به سال پیش، در جایگاه نخست جدول افت فروش بازار چین دیده می‌شود. همچنین اوپو نیز با افت فروش 10 درصدی و اپل با 6 درصد افت در جایگاه دوم و سوم این آمار منفی قرار گرفته‌اند. شیائومی و آنر صرفاً با یک درصد افت فروش نسبت به سال پیش، در زمره پرفروش‌ترین برندهای گوشی در چین هستند.

سبقت آنر از اپل

همچنین هواوی ششمین برند پرفروش گوشی هوشمند در چین طی سه‌ماهه سوم بوده است. طبق داده‌های Canalys آمار دقیقی از فروش هواوی در دست قرار نمی‌گیرد؛ بااین‌حال به‌لطف تقاضای زیاد برای گوشی پرچم‌دار میت 60، سهم هواوی نیز در حد و اندازه‌های تولیدکنندگان پیشرو در چین است. پردازنده هواوی میت 60 پرو یکی از مهم‌ترین علل فروش آن بوده؛ زیرا پیشرفت این برند چینی را با وجود تحریم‌های آمریکا نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سبقت آنر از اپل در بازار موبایل چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر