;
coinex

قیمت جدید فونیکس تیگو 8 پرو پریمیوم [+ مشخصات فنی و لیست قیمت تیگو 8 پرو]

قیمت جدید فونیکس تیگو 8 پرو پریمیوم اعلام شد. شرکت مدیران خودرو قیمت جدید یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای خود را اعلام کرد. براین اساس شاهد کاهش قیمت این خودرو هستیم.

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو قیمت جدید شاسی‌بلند جذاب خود را براساس قیمت اعلامی شورای رقابت اعلام و مشخص شد که این خودرو و محصولات دیگری از همین برند و یرندهای دیگر با کاهش قیمت شدید همراه شده‌اند. لذا طبق قیمت اعلامی، تیگو 8 پرو 477 میلیون تومان کاهش یافته و از 2,269,000,000 تومان به 1,792,400,000 رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد

به‌روزرسانی 4 آبان: براساس آمار اعلام شده در وب‌سایت همراه‌مکانیک، فونیکس تیگو 8 پرو پریمیوم 1402 بین بازه 2 تا 2.5 میلیارد تومان در بازار قیمت‌گذاری شده و همچنین مدل 1401 این کراس‌اوور مدیران خودرو نیز با 100 میلیون تومان کمتر، یعنی بین بازه 1.9 تا 2.4 میلیارد تومان معامله می‌شود.

قیمت جدید تیگو 8 پرو

بعد از ورود رسمی شورای رقابت به مسئله قیمت‌گذاری خودروهای داخلی و مونتاژی، لیست نهایی قیمت محصولات بسیاری از مونتاژکاران به روز شد.

با وجود اینکه خودروسازان به اعمال قیمت‌های دستوری همیشه اعتراض داشته‌اند، اما از منظر قانونی، قیمت‌های شورای رقابت لازم‌الاجراست و شرکت‌ها ملزم به اعمال آن‌ها هستند. یکی از مهمترین خودروهایی که قیمت آن به روز شد، تیگو 8 پرو بود.

شورای رقابت قیمت فونیکس تیگو 8 پرو را 1 میلیارد و 593 میلیون تومان اعلام کرده بود و مدیران خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی و وجوهات قانونی، قیمت نهایی تیگو 8 پرو را 1 میلیارد و 792 میلیون اعلام کرده است. این به معنای کاهش شدید قیمت تیگو 8 پرو و کوتاه آمدن مدیران خودرو از مواضع پیشین خود است.

نام خودرو قیمت قدیم قیمت جدید
فونیکس تیگو 8 پرو 2,269,000,000 1,792,400,000

بر این اساس کاهش قیمت حدود 477 میلیونی را برای این شاسی‌بلند مدیران خودرو در کارخانه شاهد هستیم. این یعنی به زودی قیمت بازار آزاد این خودرو هم کاهش چشمگیری خواهد داشت و به تبع آن می‌توان روی پایین‌آمدن قیمت خودروهای هم‌رده هم امیدوار بود. البته اعلام قیمت‌های جدید سایپا باعث شد تا شوکی افزایشی به بازار وارد شود اما حالا با اعلام کاهش قیمت شدید تیگو 8 پرو باز هم بازار به روند کاهشی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات کرمان موتور مهر 1402 [+جدول]

مشخصات فنی تیگو 8 پرو

قیمت جدید تیگو 8 پرو اعلام شد

زمستان 1396 بود که خودروی شاسی بلند جدید چری تیگو 8 برای اولین بار رونمایی شد، یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت حمل 7 سرنشین که با تایید شرکت خودروسازی چری در ماه مارس 2018 راه اندازی و به بازار عرضه شد، اما نسخه جدید آن با پسوند Pro به تازگی راه اندازی شده تا با پیشرفت های خود در بخش های مختلف، به تقویت جایگاه برند تیگو کمک کند.

خودروی چری تیگو 8 پرو که مدیران خودرو قصد عرضه آن به مشتریان را دارد، مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر خواهد بود که می تواند خروجی قدرت 197 اسب بخاری در محدوده 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متری در محدوده 2000 دور بر دقیقه تولید کند.با ورود محصولات جدیدی همچون فیدلیتی، دیگنیتی و یا حتی KMC K7، عرضه چری تیگو 8 پرو نیز می تواند تنوع بیشتری به بازار خودروی کشور بخشیده و یکی از گزینه های جدی مشتریان برای خرید یک ماشین بروز و پیشرفته باشد.

این خودرو با طول کلی 4722 میلی متر، عرض 1860 میلی متر، ارتفاع 1745 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متری ساخته شده است که از مجموع این ابعاد و اندازه، حداقل وزن 1541 کیلوگرمی بدست آمده است.با وزن بیش از 1.5 تنی، استاندارد یورو 6 و استفاده از جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته در خط انتقال، مصرف سوخت این خودرو برای استفاده های شهری معادل 8.6 لیتر و برای استفاده های برون شهری معادل 5.7 لیتر اعلام شده است که در مجموع مصرف سوخت 6.8 لیتری به صورت ترکیبی برای کاربرانش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید فونیکس تیگو 8 پرو پریمیوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    این سایت ها هم شدند عمله ماشین سازی های بی کیفیت چینی و برایشان تبلیغ می کنند و از انتشار دیدگاه مردم خودداری می کنند

    پاسخ

    کاش ملت عقده ماشین شاسی بلند نداشتند و این اشغال های چینی نمی خریدند

    پاسخ

    خدا وکیلی دو میلیارد دویست برای این ماشین های بی کیفیت و عروسک بازی چینی زیاده .حتی یک سوناتای 100 هزار کار کرده شرف داره و ابرومندتر از این شاسی های چینی .البته چه کنیم که بعضی از ملت عقده شاسی بلند دارند

    پاسخ

    من یه خودرو تیگو اول خرداد ثبت نام کردم ولی متاسفانه خبری از مابه تفاوت پول اضافی که واریز کردیم نیست هیچ کس هم پاسخی نمی دهد

    پاسخ

    نه خیر جانم…دلیلش اینه که ملت پول ندارن .هرکی هم داره ازاین اشغال ها نمیخره.تاچندوقت دیگه اکثر این کارخانه ها ورشکست میشن

    پاسخ

    از این طرف ملت رو سر کار گذاشتن که ماشین وارد میشه واردات آزاد میشه از اونطرف دارن لگناشون رو تو کارخونه گرون میکنن ملت هم دلشون خوشه که واردات میشه و ماشین ارزون میشه

    پاسخ

    از این طرف ملت رو سر کار گذاشتن که ماشین وارد میشه واردات آزاد میشه از اونطرف دارن لینکشون رو تو کارخونه گرون میکنن ملت هم دلشون خوشه که واردات میشه و ماشین ارزون میشه

    پاسخ

    حیف پول. مفتشون گرونه. هر کی خریده بدبختی میکشه. نه موتور دارن نه گیربکس.

    پاسخ

    وقتی با۵۰۰میلیون کاهش میفروشه یعنی اینکه چه ظلمی در حق مردم بدبخت کرده در زمان انحصار .ولی خیالت راحت دیگه کسی نمیخوره.

    پاسخ

    متاسفانه افسار مونتاژ کنندگان اتومبیل در کشور در دستان گلوبالیستها می باشد
    و اینها هرگز کوچکترین گامی برای اعتلای
    صنعت خودرو سازی ایران برنخواهند داشت .
    مشتری مداری هرگز در مرام این کارگاههای
    مونتاژ لگن پاره های چینی نبوده و نیست

    پاسخ

    گلوبالیست🤣 آدرس غلط نده داداش خودت خوب میدونی سود اصلی این اسباب بازی سازها تو جیب کی میره ، تو جیب اونایی که انقد قدرت دارند که اگه بخوان یک شبه بساط ایران خودرو و سایپا و مدیران و کرمان و پارس خودرو و… همه رو جمع میکنند و واردات رو آزاد میکنند. گلوبالیست کدومه ؟ فرافکنی نکن.

    پاسخ

    ما حاضریم قیمت ماشین داخل چین هرچی هست 100 درصد بیشتر بدیم بازهم این قیمت ها نیست هیچ کجایی دنیا مردش با این بدبختی زندگی نمیکنن انسان یک بار به دنیا میاد یک زندگی بیشتر نداره ما چه گناهی کردیم که این جا زیر دسته این قوم باید زجر بگشیم تا بمیریم

    پاسخ

    اینقدر پول بدی یک ماشین آشغال چینی بخری
    باز ماشینهای داخلی ارزشش بیشتر از اینا هست

    پاسخ

    افسوس که عمرمون به باد رفت .جوانان بقیه دنیا بعدا میرن جهنم ولی ما در جهنم زاییده شدیم .

    پاسخ

    عامو گاو پرستا هم به زندگی ابدی بعد از این دنیا اعتقاد دارند،من نمیدونم ملت چی زدند که کل زندگی شون شده پول پول پول

    پاسخ

    بادرودبه میهن پرستان
    شمارسانه های حکومتی وشورای رفاقت وخودروسازان دست دردست هم درحال دوشیدن مردم هستیدوعده ای نادان هستندکه دردام قیمتهای غیرواقعی شما میافتندوخریدمیکنند.
    ازاردیبهشت تاتیرماه حدود۲۵۰ میلیون به قیمت خودروهااضافه کردند وحالا درحال التماس وبه شیوه قسطی فروش هستند.امیدوارم مردم آگاه شوندونخرندوباعث ورشکستگی وفروریختن بنیانتان گردند.
    ننگتان باد ای حقه بازان تاریخ عالم

    پاسخ

    احسنت .اگر مردم ایران عقل داشتن این وضعمون نبود

    پاسخ

    درود بر شما و دیدگاه واقع بینانه شما هموطن گرامی و مردم اگاه ایران که با اتحاد در نخریدن سبب برچیده شدن دام شیادان شدند.اتحادمان را همچنان در نخریدن ادامه می دهیم.

    پاسخ