coinex
راهنمای خرید تکراتو

کوالکام امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 را منتشر کرد

شرکت کوالکام با انتشار امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 از حالا برای رقبای خود خط و نشان کشید . این پردازنده توانسته عملکردی خارق‌العاده از خود نشان دهد.

کوالکام در نشست Snapdragon Tech Summit 2023 نتایج آزمون‌های بنچمارک Snapdragon 8 Gen 3 جدید را اعلام کرد که عملکرد این چیپ در AnTuTu 10، Geekbench 6، PC Mark، GFXBench، 3DMark، AI Mark، MLPerf، JetStream 2.1 و Speedometer 2.1 را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 را منتشر شد

کوالکام در جریان رویداد سالانه Snapdragon Summit از جدیدترین تراشه پرچمدار خود با نام اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی کرد. این تراشه، هوش مصنوعی مولد را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد و موتور هوش مصنوعی آن از مدل‌های هوش مصنوعی مولد Multi-Modal پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای کوالکام، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ سریع‌ترین سیستم استیبل دیفیوژن را دارد و می‌تواند زیر یک ثانیه، عکس بسازد.

حال نیز امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شده که خبر از قدرت بالای این پردازنده جدید کوالکام می‌دهد. در ادامه به بررسی جزئیات بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهیم پرداخت.

این چیپ جدید در AnTuTu 10 امتیاز 2.13 میلیون را کسب کرده است که تقریباً 30٪ بهتر از Snapdragon 8 Gen 2 است و در Geekbench 6 به ترتیب 2300 (هسته تکی) و 7500 (هسته چندگانه) امتیاز گرفته است.

امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3
عملکرد چند هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 3 – Geekbench 6

 

امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3
عملکرد تک هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 3 – Geekbench 6

 

امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3
بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 – Antutu 10

Snapdragon 8 Gen 3 بر پایه فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است و دارای یک CPU هشت هسته‌ای است که شامل یک Cortex-X4 با سرعت 3.3 گیگاهرتز، پنج Cortex-A720 با سرعت تا 3.2 گیگاهرتز و دو Cortex-A520 با سرعت 2.3 گیگاهرتز است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی کامل بررسی بنچمارک پردازنده جدید کوالکام را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد امتیاز بنچمارک اسنپدراگون 8 نسل 3 چیست؟ آیا امسال گوی سبقت از پردازنده های A17 اپل ربوده خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر