coinex
راهنمای خرید تکراتو

پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد ؛ چه کسانی مشمول طرح هستند؟

صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد خبر داد. این وام یک تسهیلات ویژه است که فقط تعداد خاصی از زوج‌های جوان را شامل می‌شود.

پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد توسط صندوق بازنشستگی کشوری ابلاغ شد. این تسهیلات ویژه فرزندان بازنشستگانی است که تاریخ عقدنامه آنها از 1 فروردین‌ ماه 1398 تاکنون بوده و حداقل یک دفعه در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشتسگی ثبت‌نام کرده‌اند. مبلغ این تسهیلات ویژه، 35 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه است که به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد در دستور کار قرار گرفت

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

با توجه به سوالات بازنشستگان عزیز در خصوص پرداخت 2هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35میلیون تومان، به اطلاع می‌رسد که متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی نیز در جواب به سؤالات برخی بازنشستگان اعلام کرد: «این وام ازدواج مشمول فرزندانی می‌شود که تاریخ عقدنامه آنها از 1 فروردین‌ماه 1398 به بعد باشد و حداقل یکبار در درگاه خدمات الکترونیکی این صندوق ثبت‌نام کرده باشند.»

پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد در دستور کار قرار گرفت

پس از واجد شرایط بودن فرد متقاضی، فرزندان بازنشسته‌ای که واجد شرایط شناخته شدند، براساس مجموع وام‌های دریافتی از صندوق بازنشستگی و میزان حقوق دریافتی (از کمترین به بیشترین حقوق) اولویت‌بندی خواهند شد.

لذا پس از اینکه از سمت بانک عامل تأمین اعتبار شد، مبلغ وام طی ماه‌های آینده به حساب حقوقی فرد بازنشسته واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دوره پرداخت وام 35 میلیونی به فرزندان بازنشستگان کشوری، دوره دوم بوده که طی ماه‌های آتی واریز خواهد شد. گفتنی‌است در دور اول درمجموع 2 هزار فقره تسهیلات پرداخت شد.

کارمزد این وام، سالانه 4 درصد با اقساط 36 ماهه است که به حساب حقوقی بازنشستگان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پرداخت وام ازدواج با کارمزد 4 درصد به فرزندان بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر