;
coinex

طرح فروش هایما 7X آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما 7X آبان 1402 توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح فروش در قالب تبدیل آغاز خواهد شد و مشتریان هایما S7 می‌توانند از شرایط آن بهره‌ ببرند.

شرکت خودروسازی ایران خودرو، طرح فروش هایما ۷X آبان 1402 را مختص افرادی که قصد تعویض هایما S7 ثبت‌نامی خود را دارند با شرایط خاص اعلام کرد. هایما ۷X یک خودرو چینی مونتاژی 7نفره است که پس از معرفی توسط ایران خودرو و خبر عرضه آن در طرح تبدیل ، افراد بسیاری منتظر این طرح بودند. حال بزرگترین خودروساز ایرانی طرح تبدیل این دو خودرو هایما را آغاز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش هایما 7X آبان 1402

چندی پیش شورای رقابت، قیمت هایما 7X هفت نفره را اعلام کرد. ایران خودرو حالا طبق این قیمت‌گذاری طرح تبدیل کراس‌اوور هفت‌نفره جدید خود را با هایما S7 آغاز خواهد کرد. متقاضیانی که خودرو هایما S7 را برای تحویل ثبت‌نام کرده بودند، به زودی می‌توانند آن را با خودرو جدید ایران خودرو تعویض کنند.

طرح فروش هایما ۷X آبان 1402 اعلام شد

قیمت اعلامی شورای رقابت برای هایما 7X، یک میلیارد و 490 میلیون تومان است که متقاضیان تبدیل می‌بایست تفاوت قیمت این مدل با مدل ثبت‌نامی خود را درنظر گرفته و پس از ارسال بخشنامه و آغاز طرح فروش، مابه‌التفاوت را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

طبق اطلاع ایران خودرو، شرایط کامل این طرح فروش با جزئیات تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد که در صورت انتشار به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش هایما ۷X آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر