;
coinex

همکاری پورشه با گوگل ، سرویس‌های گوگل با تولیدات پورشه ادغام می‌شوند

قرارداد همکاری پورشه با گوگل به‌منظور ادغام خدمات غول تکنولوژی آمریکایی در خودروهای این شرکت آلمانی امضا شد. این قرارداد شامل برنامه‌های مختلف گوگل می‌شود.

پورشه و گوگل قرارداد همکاری جدیدی را میان خود منعقد کرده‌اند. این قرارداد به خودروساز آلمانی امکان ادغام خدمات گوگل در خودروهای خود را می‌دهد. براساس اعلام این شرکت، این ادغام شامل نقشه‌های گوگل، دستیار گوگل و بسیاری از برنامه های دیگر می‌شود که درحال‌حاضر از طریق گوگل پلی استور در دسترس هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات همکاری پورشه با گوگل

درحال‌حاضر بسیاری از خودروسازان در سراسر جهان تمایل خود را به همکاری با شرکت‌های فناوری جهت استفاده از برنامه‌ها و فناوری آن‌ها نشان می‌دهند. در همین راستا دو برنامه اندروید اتو (Android Auto) و اپل کارپلی (Apple CarPlay) تقریباً در تمامی خودروهای موجود در بازار پیدا می‌شوند. همکاری گسترده میان شرکت‌های فناوری و خودروسازان در بسیاری از موارد فواید زیادی برای مشتریان دربر دارد. به عنوان نمونه، به آن‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه‌های تلفن همراه را روی سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی خودروی خود (سیستم اینفوتینمنت) اجرایی کنند.

به همین جهت شاهد همکاری پورشه با گوگل به‌منظور توسعه ارائه خدمات گوگل در خودروهای این شرکت هستیم. بنابر اعلام این شرکت آلمانی، سرویس‌های گوگل جهت مسیریابی، صحبت کردن و اکوسیستم اپلیکیشن‌ها به نسل‌های آینده خودروهای پورشه اضافه خواهند شد. این خودروها در اواسط دهه جاری وارد خط تولید خواهند شد.

پورشه همچنین اعلام کرد که هیچ تغییری در رابط کاربری سیستم مدیریت ارتباطات (PCM) این شرکت ایجاد نمی‌شود. افزون‌براین، مشتریان به آپدیت‌های سیستم PCM کماکان دسترسی خواهند داشت. پورشه همکاری خود با گوگل را «یک سرمایه‌گذاری بلندمدت» توصیف کرده است.

همکاری پورشه با گوگل

اولیور بلوم، رئیس هیئت اجرایی پورشه AG، ضمن اشاره به تمایل مشتریان آن‌ها جهت کسب «تجربه دیجیتالی یکپارچه» همراه با طراحی همیشگی و عملکرد بی‌نظیر خودروهای پورشه بیان داشت:

این اکوسیستم ترکیبی از ادغام پلتفرم‌ها و برنامه‌هایی حاصل می‌شود که مشتریان از دستگاه‌های نهایی خود می‌شناسند.

همچنین پورشه تأکید کرد که اکوسیستم اپلیکیشن گوگل تنها اکوسیستمی نیست که قرار است به وسایل نقلیه این شرکت راه پیدا کند. پورشه همچنین در بیانیه خود اضافه می‌کند که اکوسیستم‌های مرتبط با مشتریان، توسط رابط‌ها و پلتفرم‌های استاندارد شده با خودروهای پورشه ادغام می‌شوند. بنابراین، انعقاد قرارداد پورشه با اپل در آینده آنچنان هم دور از تصور نخواهد بود.

هیروشی لاکهایمر، معاون پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌ها در گوگل، در رابطه با همکاری پورشه با گوگل اعلام کرد که این همکاری به رانندگان اجازه می‌دهد تا به آخرین فناوری‌ها و خدمات گوگل دسترسی داشته باشند. لاکهایمر همچنین افزود که این مهم می‌تواند از طریق یک رابط اینفوتینمنت (Infotainment) طراحی شده در اندروید و موجود در خودروهای پورشه رقم بخورد.

دیدگاه شما در خصوص همکاری پورشه با گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر