;
coinex

قاب گلکسی S24 از طراحی مشابه این گوشی با نسل قبل خبر می‌دهد

هرچند زمان زیادی تا رونمایی از سری گلکسی S24 باقی مانده اما از همین حالا شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره آنها شنیده می‌شود. طبق آخرین افشاگری‌ها، تصویر قاب گلکسی S24 لو رفته است.

به گزارش تکراتو و به نقل از گیزموچاینا، تصاویر کاورهای محافظ سری گلکسی S24 لو رفته‌اند و طراحی گوشی‌های جدید را نشان می‌دهند. تصاویر کاورهای محافظ TPU توسط Ice Universe، یکی از منبع‌های شناخته شده در وبیو به اشتراک گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قاب گلکسی S24 از طراحی مشابه این گوشی با نسل قبل خبر می‌دهد

با نگاه به تصاویر، مشخص است که گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی شرکت فناوری کره‌ای هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نسبت به نسل قبلی خود ندارند. به عبارت دیگر، سری گوشی‌های گلکسی S24 عناصر طراحی مشابهی با سری گوشی‌های گلکسی S23 خواهند داشت.

لازم به ذکر است که کاورهای TPU نیز با رندرهای CAD فاش شده که توسط یک منبع دیگر به نام OnLeaks به اشتراک گذاشته شده بود، همخوانی دارند.

ماژول دوربین پشتی گلکسی S24 Ultra همانند S23 Ultra است. شایان ذکر اسا که احتمالا سه دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX بوده که با یک لنز اولتراواید و یک تله‌فوتو پریسکوپی همراه شده است.

با این حال، تغییراتی کوچک در طراحی وجود خواهد داشت. گلکسی S24 Ultra نسبت به گلکسی S23 Ultra سال گذشته، باریک‌تر خواهد بود. به طور کلی، بدنه تاپ‌ترین پرچمدار سامسونگ طراحی مسطح‌تری خواهد داشت. همچنین شایعاتی درباره استفاده از تیتانیوم در گلکسی S24 Ultra نیز وجود دارد که به کاهش وزن آن کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قاب گلکسی S24 و طراحی پرچم‌داران آینده کره‌ای‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر