coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان بازگشایی مرحله جدید سامانه یکپارچه خودرو

مدیر سامانه یکپارچه خودرو ، زمان بازگشایی مرحله جدید عرضه خودرو در این سامانه را منتشر کرد و جزئیات جدیدی از نحوه تخصیص و شرکت‌های حاضر در این دوره ارائه داد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو ، با اعلام اینکه سامانه یکپارچه عرضه خودرو وزارت صمت به زودی میزبان خودروسازان و متقاضیان محصولات تولیدی این شرکت‌ها خواهد بود، گفت: «سومین دوره عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از اواخر هفته آینده آغاز خواهد شد.» وی همچنین اعلام کرد که شرکت‌های ایران خودرو و سایپا نیز در این دوره حضور خواهند داشت و مازاد تولیدات خود را برای فروش عرضه خواهند کرد. از طرفی پیش‌تر نیز خبر دادیم که ایران خودرو قصد دارد 8 محصول جدید خود را در دوره جدید طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان بازگشایی مرحله جدید سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

مهدی تقدسی از زمان بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو در اواخر هفته آینده خبر داد و گفت:

ما عرضه گسترده خودرو را مرحله‌ای انجام دادیم و در مرحله بعدی سامانه برای خودروسازان باز می‌شود تا هر خودروسازی که مازاد تولید دارد، بتواند خودرو خود را عرضه کند.

زمان بازگشایی مرحله جدید سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

وی با بیان اینکه متقاضیان جدید خودرو هم در این مرحله می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: در مرحله سوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه، محصولات ایران خودرو و سایپا که افزایش تولید داشتند و یا اینکه متقاضی‌شان ناچیز بوده دراین سامانه عرضه می‌شوند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از بارگذاری ورژن جدید سامانه یکپارچه خودرو هم خبر داد و گفت:

در تلاشیم مدیریت عرضه خودرو را در سامانه یکپارچه خودرو شفاف‌تر کنیم .در ورژن جدید سامانه مشخص خواهد شد متقاضیان خودرو در چه مرحله‌ای قرار دارند، به این شکل که آیا اطلاعات برای خودروسازان ارسال شده یا پول پرداخت شده و به قرارداد رسیده یا خودرو پلاک شده یا نه، همه موارد را فرد متقاضی در سامانه یکپارچه خودرو می‌تواند ببیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان بازگشایی مرحله جدید سامانه یکپارچه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر