;
coinex

نیسان آمد ؛ نیسان با معین خودرو به ایران آمد!

شرکت معین خودرو اروند برنامه عرضه نیسان‌های وارداتی را اعلام کرد. این شرکت واردکننده قصد دارد در آینده‌ای نزدیک روند واردات این برند ژاپنی را آغاز کند. به نظر می‌رسد که نیسان به زودی با معین خودرو به ایران باز می‌گردد.

برنامه عرضه نیسان های وارداتی توسط معین خودرو مشخص شد. پیش‌تر گفت بودیم که کمپانی نیسان نیز در صف ورود به بازار خودرو ایران قرار دارد و شرکت معین خودرو اروند نیز مسئولیت واردات آن را پذیرفته است. حال این شرکت که سابقه‌ای طولانی در واردات خودرو داشته، درنظر دارد خودروهای نیسان ایکس تریل، کیکس و سانی را در وهله اول به ایران وارد و در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برنامه عرضه نیسان های وارداتی توسط معین خودرو

به نظر می‌رسد نیسان بعد از مدت‌ها غیبت در بازار خودروی ایران، بار دیگر به ایران باز خواهد گشت؛ و اما این بار با معین خودرو!

در هفته‌های اخیر، اخباری در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه نیسان نیز از جمله برندهایی است که محصولاتش برای واردات به کشور انتخاب شده است.

برنامه عرضه نیسان‌های وارداتی توسط معین خودرو مشخص شد
ورود نیسان به ایران با معین خودرو

شرکت معین خودرو اروند که 20 سال سابقه حضور در صنعت و بازار خودرو را دارد و به عنوان یکی از قطعه‌سازان کشور معرفی می‌شود، اولین شرکت واردکننده‌ای است که طی چند ماه گذشته مجوز واردات محصولات سواری نیسان را دریافت کرده است. این شرکت خصوصی نمونه‌های اولیه برخی محصولات نیسان را به ایران آورده و مراحل اخذ مجوزهای عرضه آن را طی می‌کند.

در حال حاضر وبسایت رسمی معین خودرو اروند به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است. به گفته مدیران این شرکت، بزودی و پس از واردات اولین محموله رسمی خودروهای نیسان، فروش این محصولات ژاپنی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز خواهد شد. همچنین طی روزهای آینده اولین نیسان‌های وارداتی جدید از گمرکات کشور ترخیص می‌شوند.

با مراجعه به وبسایت معین خودرو می‌توان متوجه شد که این شرکت در گام نخست قصد دارد خودروهایی نظیر سانی، آلتیما و نیسان ایکس تریل را از برند ژاپنی نیسان به صورت CBU (واردات خودرو کامل) به ایران وارد و عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که در مراحل بعدی، محصولات دیگر نیسان نیز به جمع سبد عرضه معین خودرو اروند اضافه خواهند شد.

برنامه عرضه نیسان‌های وارداتی توسط معین خودرو مشخص شد
ورود نیسان به ایران

آنطور که معین خودرو اروند در وب‌سایت خود اعلام کرده است، محصولات سواری این برند ژاپنی در تیپ‌های مختلفی به بازار ایران می‌آیند.

نیسان سانی قرار است تا با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده اتوماتیک در بازار عرضه شود. این خودرو با برچسب قیمتی 16 تا 20 هزار دلاری خود، به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های وارداتی معین خودرو به شمار می‌آید. بعید به نظر می‌رسد که قیمت سدان اقتصادی نیسان سانی در ایران، کمتر از 900 میلیون تا 1 میلیارد تومان باشد.

همچنین کیکس هم با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده اتوماتیک به ایران می‌آید و دارای تیپ‌های مختلفی است. نیسان ایکس تریل 2023 هم با پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده اتوماتیک توسط معین خودرو در بازار ایران به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد برنامه عرضه نیسان‌های وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر