coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402 توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح فروش ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی است.

شرکت ایران خودرو، طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402 را ویژه منتخبین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ابلاغ کرد. شاین مکس با وجود اینکه در دو نسخه بنزینی و هیبریدی وارد ایران شده اما به علت نداشتن زیرساخت‌های کافی فعلاً فقط در نسخه بنزینی وارد سامانه فروش وزارت صمت شده و هنوز از عرضه نسخه هیبریدی آن خبری نیست. به هر صورت این طرح فروش از امروز آغاز شده است و متقاضیان مورد تأیید می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را با پرداخت مبلغی مشخص به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

مطالب بیشتر:


طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش دانگ‌فنگ شاین مکس در نسخه بنزینی را منتشر کرد. این خودرو چینی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به کشور وارد شده و فعلاً خبری از طرح فروش نسخه هیبریدی نیست.

متقاضیان دریافت این خودرو که از اسفندماه 1401، خودرو وارداتی ایران خودرو را انتخاب کرده از امروز یکشنبه، 14 آبان می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را با پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب انجام دهند. در پرداختی اول، شرکت واردکننده قرارداد اولیه را نیز ثبت کرده و تا 90 روز دیگر که موعد تحویل این خودرو است، مابقی مبلغ نیز باید از سمت خریدار واریز تا ثبت‌نام تکمیل شود.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام اولیه شاین مکس ایران خودرو از امروز آغاز شده و تا پایان روز شنبه، 20 آبان ادامه خواهد داشت.

طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش دانگ فنگ شاین مکس آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر