;
coinex

طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402 توسط ایران خودرو اعلام شد. این طرح فروش، ویژه متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه است.

شرکت ایرانخودرو طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402 را ویژه متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل سه ماهه اعلام کرد. این دوره، بیست و نهیمن دوره فراخوانی در سامانه یکپارچه است که مختص کراس‌اوور هایما S7 ایران خودرو بوده و برای اولویت زمستان 1402 درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌بایست برای تکمیل وجه به وب‌سایت فروش ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402

ایران خودرو به تازگی شرایط فروش هایما S5 در سامانه یکپارچه وزارت صمت را اعلام و برای متقاضیان یکه در اولویت زمستان دریافت این کراس‌اوور چینی هستند، پیامک تکمیل وجه ارسال کرده است. این دسته از مشتریان برای تکمیل وجه خود باید به درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402

ایران خودرو طرح‌ فروش محصولات متنوع خود را در سامانه یکپارچه به صورت فعال در دست ثبت‌نام و تحویل دارد. این شرکت در دور دوم فروش خودرو در این سامانه شرکت نداشته و تمامی ظرفیت فروش خود را در دور اول به پایان رساند. اما حالا خبر رسیده که 9 محصول جدید و ارتقاءیافته این شرکت به زودی در قالب دور سوم در این سامانه عرضه خواهند شد و برای دومین بار حضوری پررنگ در عرضه خودرو به بازار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش هایما S5 ایران خودرو آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر