;
coinex

ممنوعیت ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش ابلاغ شد

مدیرکل دفتر واردات گمرکات تهران از ممنوعیت ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش خبر داد. این تصمیم در راستای مبارزه با قاچاق و ارز گرفته شده است.

علی صدری‌خواه مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران با ارسال نامه‌ای به ناظران گمرکی، دستور ممنوعیت ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش را ابلاغ کرد. این تصمیم طبق مفاد تبصره 3 از ماده 7 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گرفته شده و خودروهای کارکرده سواری را شامل می‌شود. وی همچنین اجراییات گمرک را مسئول اطلاع‌رسانی در این خصوص به هموطنان و افراد واردکننده می‌داند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ممنوعیت ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش

علی صدری‌خواه، ناظران گمرکی تهران را از ورود خودروهای دست دوم بدون ثبت سفارش به محوطه گمرک منع کرده است. طبق بخشنامه‌ای که در این خصوص از طرف وی ارسال شده است، گمرکات اجرایی می‌بایست در این مورد اطلاع‌رسانی‌های لازم را مبذول دارد تا بدین‌وسیله هموطنان دچار هیچگونه ضرر و زیان نشوند. وی همچنین دستور داده است که تدابیر لازم جهت جلوگیری از تخلیه خودروهای فاقد ثبت سفارش در اماکن گمرکات اتخاذ شود.

ممنوعیت ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش ابلاغ شد

جدای از تصمیمات گرفته شده در گمرک، امروز خبری نیز با مضمون افزایش 171 برابری تعرفه واردات خودرو منتشر کردیم که بسیاری از افراد متقاضی واردات خودرو، چه نو و چه دست دوم را در شوک فرو برد.

قرار است برنامه واردات خودرو بابی باشد تا قیمت‌ها در بازار ایران شکسته شود و محصولات ایرانی با بهایی مناسب به شهروندان فروخته شوند. با این اوصاف و هزینه‌های سرسام‌آور دیگری همچون شماره‌گذاری، بیمه، تاییدیه سازمان استاندارد، تاییدیه سازمان محیط زیست، هزینه‌های گمرکی و غیره که متقاضی باید پرداخت کند، واردات خودرو نیز نتیجه‌بخش نبوده و بازار خودرو ایران تکانی نخواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت نهایی ساینا S با استاندارهای 85گانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر