coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی به زودی آغاز می‌شود

طبق خبرهای رسمی، مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. کدام خودروها در این دوره عرضه خواهند شد؟

براساس اعلام سامانه یکپارچه، مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی از فردا سه‌شنبه، 16 آبان 1402 آغاز خواهد شد. در دوره جدید عرضه خودرو در سامانه خودروهای وارداتی، جمعاً 6 محصول برای فروش عرضه می‌شوند که شامل دو محصول از ماموت خودرو، یک محصول از کوشا خودرو، یک خودرو از پارس خودرو، یک مدل خودرو از پارسیان موتور مانلی و یک محصول نیز از راسا موتور خاورمیانه می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی به زودی آغاز می‌شود

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به تازگی در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد که مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در این سامانه از فردا سه‌شنبه، 16 آبان‌ماه 1402 آغاز خواهد شد.

همانطور که می‌توان حدس زد این طرح فروش مختص افرادی است که در اسفندماه سال گذشته برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده و حالا با آغاز دور بعدی می‌توانند یکی از 6 محصول منتخب در این طرح فروش را به عنوان محصول قطعی انتخاب کنند.

طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از فردا آغاز شده و تا آخرین دقایق روز پنجشنبه، 18 آبان‌ماه 1402 ادامه خواهد داشت.

لیست خودروهای حاضر در جدیدترین طرح فروش خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی به زودی آغاز می‌شود

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آغاز مرحله چهارم فروش خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر